  • Data: 2012-07-04 11:28:35
    Temat: Re: tanie czesci - fiat, alfa..
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "wchpikus" <w...@w...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:jt0nd0$1f3f$1@news2.ipartners.pl...

    > 620 to rozumiem, ale nie wiem skad warsztaty biora cene 1300..z kosmosu?
    > Rozumiem ze chca zarobic na czesciach, ale az tyle?

    Jeśli są chętni do zapłacenia takiej ceny, to w czym problem. Może w tej
    cenie jest samochód zastępczy, darmowa kawa, gwarancja na 2 lata itp.?

    > Do tego nie podejma sie roboty jak nie kupisz u nich czesci..paranoja.

    Nie paranoja, ale dbanie o swój wizerunek i zysk. Nie kupisz u nich, więc
    nie mogą dać gwarancji na części. Jeśli coś się zepsuje, klient przyjedzie z
    pretensją i teraz muszą albo wymieniać jeszcze raz na swój koszt, albo
    uprzejmie spławić klienta, który obsmaruje ich w Internecie.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba