  • Data: 2012-07-04 12:17:42
    Temat: Re: tanie czesci - fiat, alfa..
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "wchpikus" <w...@w...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:jt13i4$1l0o$1@news2.ipartners.pl...
    > Witam!

    > Mowie ze cześci tańsze z ASO - o dziwo.
    > Orginał, cześci na pierwszy montaż.

    Wiem o tym. Do Uno i do Samary też niektóre części kupowałem w ASO danej
    marki, ponieważ były tam najtańsze.

    > Rozumiem marże, rozumiem ze nie chcą robić bez swoich cześci, ale to, że
    > taka przebitka to nie rozumiem.
    > Wolny rynek, oczywiście.Ale co o dbanie o własny wizerunek to nie tedy
    > droga chyba..

    Co prawda inna branża, ale spotykam klientów, którzy nie kupią nic tanio, bo
    to na pewno nie ma dobrej jakości. Wolą zapłacić drożej za TEN SAM produkt.

    > Ok, mam inne rozwiazanie, pytanie było o części tańsze niż gdzieś indziej,
    > są miejsca gdzie nie kroją za "dzień dobry" na starcie:)

    Poszukaj na Allegro co Cię interesuje i zapytaj w najbliższej hurtowni czy
    nie sprzedadzą Ci taniej. U mnie działa.

    Tak patrzę na Twoje koło zamachowe VALEO: 1600 zł. Aż się boję, żeby u mnie
    nie poleciało.
    Komplet sprzęgła (cokolwiek to znaczy) też nie tani: 1500 zł.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba