    From: cichybartko <c...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: tania manualna optyka ;)
    Date: Fri, 05 Feb 2010 21:27:08 +0100

    W dniu 2010-02-05 20:02, Marek Wyszomirski pisze:

    > Naprawdę? Do jakiego systemu kit daje lepszą jakość optyczną niż ten 35f2?

    Kit do Panasonica G1 ma naprawdę wyżyłowane MTF, szczególnie jak na moje
    potrzeby. Całą resztę jak beczki, winiety, aberracje chromatyczną
    pomijam, jest to do skorygowania. Oczywiście wszystko według potrzeb. Co
    do manualnej drożyzny, to także nawiązywałem do tych wszelkich m42 które
    na cyfrowym cropie poniżej ogniskowej 50 niezbyt sobie dobrze radziły.

    --
    Pozdrawiam,
    Bartosz.