  • Data: 2012-11-08 14:56:13
    Temat: Re: tani smartfon 4 cale
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 8 Lis, 14:39, "Amir" <d...@g...pl> wrote:
    > Nie jestem gadgeciarzem i nie potrzebuje telefonu z setka funkcji z
    > ktorych nie skorzystam, lub skorzystam jeden raz w celu wyprobowania
    > dzialania.
    >
    > ---
    > akurat taki smartfon to ma wszystko co ten z najwyzszej p lki :) moze poza
    > nfc

    A mi wystarczylby spelniajacy ponizsze

    - poprzegladac internet
    - normalnie korzystac z dzwonienia i odbierania rozmow, glosno
    wyraznie i wygodnie.
    - wyslac i odebrac sms - przegladac je z domyslnym filtrem tylko na
    nieprzeczytane
    - kontakty z karty sim dublowane w aparacie oraz przegladanie historii
    polaczen
    - poczytac ebooka.
    - zagrac raz na kwartal w prosta gre
    - raz na kwartal obejrzec film z karty pamieci (jakby jeszcze napisy
    czytalo...)
    - zeby sie nie wlaczal czy wylaczal przypadkowo, przy wyciaganiu lub
    wkladaniu do kieszeni.

    z "bajerow", to jakby byly liczniki czasu polaczen odebranych i
    przychodzacych z mozliwoscia sumowania dla poszczegolnych numerow i
    lacznie, w zadanych zakresach czasowych.