  • 11. Data: 2011-11-03 13:46:13
    Temat: Re: tani dysk na amazonie
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Maciej Bojko" <m...@g...com> wrote in message
    news:nd05b7p5qjputha41h83dgnbmnjgbqt7t8@4ax.com...
    > Nie.
    > Nie.
    > Dopiero przy checkoucie się okazuje, że np. czyste nośniki sorry, ale
    > wysyłają tylko do UK.

    a faktycznie, przyznaje racje,
    jakos nigdy wczesniej nie trafilem na podobny produkt

  • 12. Data: 2011-11-08 10:11:53
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-11-03 12:59, *Maciej Bojko* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:

    > Nie.

    > Nie.
    > Dopiero przy checkoucie się okazuje, że np. czyste nośniki sorry, ale
    > wysyłają tylko do UK.

    Właśnie kupiłem ten dysk - przesyłka darmowa do PL

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 13. Data: 2011-11-08 12:01:08
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Tue, 08 Nov 2011 11:11:53 +0100, Mirek Ptak
    <n...@n...pl> wrote:

    >Właśnie kupiłem ten dysk - przesyłka darmowa do PL

    Jasne. Ale są towary, które się na to nie łapią.

    --
    Maciej Bójko

  • 14. Data: 2011-11-08 23:55:50
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-11-08 11:11, Mirek Ptak pisze:
    > Dnia 2011-11-03 12:59, *Maciej Bojko* napisał, a mnie coś podkusiło,
    > żeby odpisać:

    > Właśnie kupiłem ten dysk - przesyłka darmowa do PL

    Płaciłeś w euro, dolarach czy polską walutą?

    animka
    --
    Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
    ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w

  • 15. Data: 2011-11-09 17:15:31
    Od: "Mark" <t...@p...pl>

    Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> w wiadomości
    news:j9dl6g$e84$2@node2.news.atman.pl napisał(a):
    > Płaciłeś w euro, dolarach czy polską walutą?
    A jaka waluta obowiązuje w Wielkiej Brytanii?

    Podpowiem że żadna z trzech wymienionych przez ciebie.
    --
    Mark
    k...@p...pl

  • 16. Data: 2011-11-09 18:16:34
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    > A jaka waluta obowiązuje w Wielkiej Brytanii?
    >
    > Podpowiem że żadna z trzech wymienionych przez ciebie.

    Rany ludzie, w przedszkolu można co nieco dowiedzieć się o walucie w GB....

  • 17. Data: 2011-11-10 23:35:49
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-11-09 18:15, Mark pisze:
    > A jaka waluta obowiązuje w Wielkiej Brytanii?
    >
    > Podpowiem że żadna z trzech wymienionych przez ciebie.

    Nie kupowałam nic na amazonie i nie wiedziałam czy to brytyjski sklep
    czy inny.

    animka

  • 18. Data: 2011-11-11 05:34:01
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2011-11-11 00:35, Animka wrote:

    > Nie kupowałam nic na amazonie i nie wiedziałam czy to brytyjski sklep
    > czy inny.

    oj oj.

    Amazon EU S.a.r.L.
    c/o Marston Gate
    Ridgmont, BEDFORD MK43 0XP
    United Kingdom

    poza tym płacąc kartą, bank martwi się o walutę docelową po mało
    atrakcyjnym kursie. Masz karte w złotówkach, to płacisz złotówkami.

  • 19. Data: 2011-11-11 11:01:30
    Od: Michal <u...@i...pl>

    W dniu 2011-11-11 06:34, Rafał Łukawski pisze:

> [...]
    >
    > poza tym płacąc kartą, bank martwi się o walutę docelową po mało
    > atrakcyjnym kursie. Masz karte w złotówkach, to płacisz złotówkami.

    BTW Amazon.co.uk - pytanie do praktyków wyjadaczy (sam kupuję tylko od
    czasu do czasu płyty audio i bluraye/dvd po 1 szt, bo zniechęcają mnie
    koszty, czas i ryzyko dostawy):

    1. Mamy jakiś wpływ na to, czy taka drobnica jw przy koszcie przesyłki
    1,86 funta nadawane jest przesyłką rejestrowaną? Do mnie zawsze wysyłają
    zwykłą, nie rejestrowaną i boję się trochę zamawiać w ten sposób więcej
    niż 1 szt na zamówienie w wersji "used - very good/like new"- za duże
    ryzyko przyklejenia się komuś do łapek bardziej wartościowych,
    fabrycznie zapakowanych przesyłek płyt - łatwiejszych do upłynnienia.

    2. Jak dokładnie sprawdzić skąd to jest wysyłane bez pytania za każdym
    razem sprzedawcy (u dużych trzeba na to mocno poczekać) - jest to o tyle
    istotne, że przesyłki z UK idą do PL ~3 dni robocze, a jak są wysyłane z
    Wysp Kanałowych (Jersey itp nie będące terytorium UK, tylko terytorium
    zależnym, idzie to na cło, dostaje stempel "objęte procedurą
    dopuszczenia do obrotu" i dostawa wydłuża się do 2-3 tygodnie pomimo
    wysłania od nadawcy następnego dnia po zamówieniu - często już powoli
    tracę nadzieję na dostawę :(

    3. Jak to w końcu jest z grupowaniem przesyłek - przy używanych płytach
    DVD czy CD często koszt dostawy jest KILKASET razy droższy niż towar.
    Przy checkoucie wychodzi czasem 2-3 funty za towar, 30 funtów za dostawę
    po 1 szt płyty na przesyłkę. Da się to potem pogrupować by obniżyć
    koszty czy zawsze jest się kasowanym po te 1,86 funta od
    1 płyty CD/DVD/BD kupionych od tego samego sprzedawcy w jednym
    zamówieniu - nie za bardzo mam jak sprawdzić bez składania finalnego
    zamówienia, bo zawsze płacę kartą, więc wycofanie zamówienia po jego
    złożeniu byłoby bardzo utrudnione (blokowanie środków).

    Z góry dziękuję za odpowiedzi praktyków - trochę szukałem na ten temat
    po sieci i wszędzie widzę te same ogólniki - że od 25 funtów za free,
    łopatologiczne-obrazkowe instrukcje kupowania dla językowych analfabetów
    itp, a konkretów na tematy jw jak na za cholerę :(

    --
    /MB

  • 20. Data: 2011-11-11 14:16:13
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

> [...]
    >
    > poza tym płacąc kartą, bank martwi się o walutę docelową po mało
    > atrakcyjnym kursie. Masz karte w złotówkach, to płacisz złotówkami.

    Dzięki. Co prawda raczej na amazonie nie będę nic kupowała.

    animka