  • 1. Data: 2011-10-31 15:06:41
    Temat: GIGABYTE GA0990FXA-UD7 nie odpala
    Od: "doktorek" <q...@m...pl>

    Wlasnie przyszla plyta, procesor i pamiatki.
    Odpalam i ... nic.
    na wyswietlaczu plyty pokazuje sie F2 i nic sie nie dzieje, nic nie pika z
    glosnika.

    Nie ma tego kody w instrukcji, czy ktos moze mi powiedziec o co chodzi?

    procesor amd FX

  • 2. Data: 2011-10-31 18:35:44
    Temat: Re: GIGABYTE GA0990FXA-UD7 nie odpala
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Mon, 31 Oct 2011 16:06:41 +0100, doktorek napisał(a):

> [...]
    > glosnika.
    >
    > Nie ma tego kody w instrukcji, czy ktos moze mi powiedziec o co chodzi?

    Ośmiojajeczny? Trzeba nowy BIOS. Miałem to samo i chwała Bogu miałem
    sześciordzeniowca Phenoma II coby go na chwilę wsadzić i wgrać BIOS. Na
    płycie od Asusa (sabertooth) dokładnie to samo. Te płyty były produkowane
    przed premierą FX-a i producenci mieli mgliste pojęcie jak wersja finalna
    będzie wyglądać.

  • 3. Data: 2011-10-31 19:09:47
    Od: "doktorek" <q...@m...pl>

    6 rdzeniowy.
    to jest ten: AMD X6 FX-6100 3.3GHz
    no ok, ale to co ja mam teraz zrobic? Nie moge tego wyslac do serwisu?
    mam wsadzic starszy procesor , uaktualnic bios i dopiero wsadzic tego FX?

    :(

  • 4. Data: 2011-10-31 19:26:26
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Mon, 31 Oct 2011 20:09:47 +0100, doktorek napisał(a):

> [...]
    > no ok, ale to co ja mam teraz zrobic? Nie moge tego wyslac do serwisu?
    > mam wsadzic starszy procesor , uaktualnic bios i dopiero wsadzic tego FX?

    Odpisuj pod spodem!
    Oczywiście w serwisie też Ci to zrobią, ale jak masz dostęp do starszego
    procesora zrobisz to w 15 min.