  • Data: 2009-09-25 16:07:46
    Temat: Re: tamron 17-50 VC-cena sugerowana
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 25 Sep., 16:37, "Tadeusz" <t...@s...onet.pl> wrote:
    > Uzytkownik "XX YY" <> napisal w wiadomosci ...

    > to tak jak tym co nie maja klimatyzacji w samochodzie bo nigdy nie byla im
    > potrzebna ale tez nigdy jej nie mieli wiec w rzeczywistosci nie wiedza ile
    > traca... :)
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > Tadeusz

    wogole to mam IS w innym obiektywie

    akurat w 17-50 nie odczulem braku nigdy.
    zdjec poruszonych praktycznie nie mam z tego obiektywu - akurat w
    takich okolicznosciach fotografowalem.
    jesli wesja VC jest o ok 130 euro drozsza to moim zdaniem jest tego
    warta , ale to odbywa sie kosztem gabarytow i ciezaru i na razie pod
    znakiem zapytania stoi jakosc optyki - podobno ma byc lepsza - sie
    okaze.