eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmtaktak na kartę - promocje - są jakieś typu 2x?Re: taktak na karte promocje - sa jakies typu 2x?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-s
    po-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: ALEX Alpha MR <k...@s...us>
    Subject: Re: taktak na karte promocje - sa jakies typu 2x?
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Reply-To: k...@s...us
    References: <51e3ad65$0$1455$65785112@news.neostrada.pl>
    <51e43fae$0$1229$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...net>
    <1inavunr3leov.11r9extpa2uat$.dlg@40tude.net>
    <hnw6tft1sjjm.19s2p4b8ky6vq$.dlg@40tude.net>
    <51e51f57$0$1448$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...net>
    <51e572ac$0$1264$65785112@news.neostrada.pl>
    <321htxzmngs$.1ibrfzobv1b0v.dlg@40tude.net>
    <2jmjof30u7vx.19o6wqcbum30v$.dlg@40tude.net>
    <ks5d1j$7op$1@node2.news.atman.pl>
    <7n4dri0lmj1p$.1nlxfe8710dy7.dlg@40tude.net>
    <ks5et5$9k7$1@node2.news.atman.pl>
    <q...@4...net>
    <51e69383$0$1446$65785112@news.neostrada.pl>
    <nlfaro5qhbmy$.lw9cw49nd6wl$.dlg@40tude.net>
    <162xlf5vmth2p.169z8muujld8z$.dlg@40tude.net>
    <ex63h53svu9c$.1habtkelu86vp$.dlg@40tude.net>
    <51e92fb7$0$1265$65785112@news.neostrada.pl>
    <1wzinzm50yc9c$.3meafc9nw9td$.dlg@40tude.net>
    <59s1d70r168b$.8ccf6y16dgf3$.dlg@40tude.net>
    Date: Sat, 20 Jul 2013 15:39:46 +0200
    Message-ID: <vmyc7epr74j1$.1a83pwa7hvnqk.dlg@40tude.net>
    X-Antivirus: avast! (VPS 130720-0, 2013-07-20), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 118
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: ip-31-0-71-119.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
    X-Trace: 1374327599 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1224 31.0.71.119:49210
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1047450
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sat, 20 Jul 2013 12:42:27 +0200, J.F. napisał(a):

    >>>>> Ze to nie jest rok 2000 i oferta Heyah nie jest znow taka swietna
    >>>>> zebym przenosil dwa razy. Raz a dobrze :-)
    >>>>A co masz teraz?
    >>> Cokolwiek, istotne ze gorsze od nju.
    >> To przenieś się do nju.
    >
    > No i chyba tak zrobie, ale dyskutujemy o tym czy w demobilu nastapia
    > zmiany ... szybko :-)

    Nie. Dyskutujemy CZY Demobil odpowiedział na kartofla.
    A nie JAK odpowiedział.
    >
    >>>>> Przyszla odpowiedz z Heya. Nie mozemy przeniesc pana numeru, bo juz
    >>>>> u nas jest. Czyli nie dosc ze g*, to w dodatku wcale nie ma
    >>>>> odpowiedzi.
    >>>>A czego się spodziewałeś?
    >>> Ja ?
    >> Ty.
    >
    > No, mialem lekka nadzieje ze ich troche zmyli zaznaczenie ze numer
    > jest w Orange. Mogliby odpisac np ze siec macierzysta odmowila
    > uwolnienia.

    A nie przyszło Ci do głowy że Demobil skontaktuje się z Orżnąć w temacie
    numeru? I że Orżnąć nie może uwolnić numeru Demobilu?

    > I chcialem przetestowac procedure

    I przetestowałeś.
    >
    > Ale to pytanie pozostaje:
    >>> Spytaj sie czego oni sie spodziewaja, szczegolnie ze twierdzisz
    >>> ze heyah to odpowiedz.

    Nie zamierzam pytać bo mnie to nie interesuje.
    >
    > P.S.
    > http://www.telepolis.pl/wiadomosci/rakowski-przewaga
    -non-stop-w-heyah-to-silna-marka-i-telefony,2,3,2817
    4.html
    >
    > "Marka Heyah, ma ugruntowaną pozycję i jest obecna na rynku od dawna.
    > Posiada bardzo dużą rozpoznawalność, zwłaszcza wśród ludzi młodych i
    > aktywnych. Oferty heyah są proste i przejrzyste i klienci mają
    > zaufanie do tej marki. Nasi konkurenci będą potrzebowali dużo czasu i
    > środków, aby zbudować podobny poziom świadomości wśród klientów, jaki
    > ma obecnie heyah. "
    >
    > A w komentarzach
    >
    > "Ta silna marka to niby wartość dodana dla klientów ? Ze niby klient
    > poczuje się lepiej korzystając z "silnej marki" ?:)) Pitu pitu PTC:))"

    To akurat prawda.
    >
    > "Nie mam pojęcia co ten człowiek bierze, ale chciałbym poznać jego
    > dealera ;)"
    >
    > "Niech sobie nie żartują z ugruntowaną pozycją na rynku, może jak
    > wchodzili na rynku to była to rewolucja, ale teraz to jakiś żart i
    > nieudolne kopiowanie innych. O zasięgu tej sieci nie trzeba chyba
    > mówić, jest coraz gorzej, znajoma jest z T-Mobile i każda rozmowa z
    > nią kończy sie po kilku minutach, muszę dzwonić do niej na stacjonarkę
    > bo na komórce tak szarpie rozmowę że nie wiem co ona do mnie mówi,
    > więc lepiej poprawicie jakość, a potem dopiero ofertę."
    >
    > Przy czym to Heyah - klienci demobilu nie maja takiej oferty,
    > aczkolwiek ...
    > "Jeżeli popatrzymy na liczbę minut średnio wykorzystywaną przez
    > abonentów na polskim rynku, to stwierdzimy, że większość z nich
    > wykorzystuje nie więcej niż około 250 minut. Oznacza to, że im oferty
    > no limit nie są do niczego potrzebne. "

    Błędne rozumowanie.
    >
    > I z tym sie zgadzam. Ale ... dzwonie mniej, to chce placic mniej :-P

    To dobierz sobie prepaid. Może MiniMax ;-)
    >
    > "Jest grupa klientów aktywnych na rynku i to do nich skierowane są
    > nowe oferty no limit. Przy podobnej ofercie cenowej o wyborze klientów
    > będą decydowały inne czynniki i tutaj Heyah ma się o co bić (...)
    > Chodzi m.in. jakość sieci, czy dostęp do nowych technologii, urządzeń
    > i rozwiązań - mówi Rakowski.
    > Prezes pytany, czy w T-Mobile pojawią się w kolejnych miesiącach nowe
    > oferty dla klientów abonamentowych zwraca uwagę na to, że klienci
    > oczekują od operatorów czegoś więcej niż tylko minuty czy transmisja
    > danych. Dlatego właśnie operator wprowadza i rozwijamy takie usługi,
    > jak MyWallet, T-MobileCloud, czy nawiązanie współpracy z sektorem
    > energetycznym"
    >
    > Taa ... o ile predkosc internetu LTE moze przyciagnac klientow ... jak
    > juz Demobil zacznie go oferowac, to mnie jakos nie przyciagaja inne
    > sposoby wyciagania pieniedzy :-)

    Nie szarżowałbym z tą prędkością. LTE jest szybkie tylko w reklamach.
    >
    > To byl maj ... prezes juz przeanalizowal wyniki sprzedazy, czy takie
    > rzeczy zajmuja przynajmniej pol roku ?
    >
    >>>>>>> I Demobil bedzie musial cos z tym zrobic, bo klientow odplywa
    >>>>>>> duzo.
    >>>>>> A może nie będzie musiał. Większość ucieka, tradycyjnie, do Play.
    >>>>> To dane z pol roku, gdy nju sie pojawilo w koncowce, poczekajmy na
    >>>>> Q3.
    >>>>> Ale traca klientow, a Play ma juz przeciez rowne szanse.
    >>>>Play ma też 2 oferty no limits.
    >>> Dawniej drogie, a tanie rowniez dopiero od niedawna.
    >> Jak inni.
    >
    > Dlatego jestem ciekaw przenosin w Q3 i Q4 ..
    >
    Musisz poczekać pół roku, minimum ;-)

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy
    :-D

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: