  • Data: 2013-07-20 16:09:47
    Temat: Re: taktak na karte promocje - sa jakies typu 2x?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 20 Jul 2013 15:39:46 +0200, ALEX Alpha MR napisał(a):

    > Nie. Dyskutujemy CZY Demobil odpowiedział na kartofla.
    > A nie JAK odpowiedział.

    No to smiem twiedzic ze nie odpowiedzial.
    Bo taryfa w Heyah, z ktorej klient "prawdziwego" demobilu skorzystac
    nie moze, to nie jest odpowiedz :-)

    > A nie przyszło Ci do głowy że Demobil skontaktuje się z Orżnąć w temacie
    > numeru? I że Orżnąć nie może uwolnić numeru Demobilu?

    Oczywiste bylo, ale Demobil odpowiedzial ze numer jest jego i nie
    przeniesie. Czyzby sie wcale z Orange nie kontaktowal ? :-)

    > I przetestowałeś.

    No i troche mnie zdziwilo ze ani zadnego SMS nie wyslali ze beda
    przenosic, ciakawe co trzeba wiedziec aby komus numer przeniesc.
    E-mail tez nic nie zawiera.

    -non-stop-w-heyah-to-silna-marka-i-telefony,2,3,2817
    4.html

    > To akurat prawda.

    co prawda, ze klient sie lepiej poczuje, czy "pitu pitu" ? :-)

    > Błędne rozumowanie.

    Ale tak wyglada odpowiedz prezesa :-)

    Czy takie bledne ... ja tam przeciw limitowi nic nie mam, lepsze to
    niz wprowadzac potem jakies dziwne ograniczenia :-)

    > To dobierz sobie prepaid. Może MiniMax ;-)

    A spojrz w temat - ktos wlasnie chce sobie dobrac prepaid.
    Okazuje sie ze w Demobilu nie da sie nic dobrac :-)

    > Nie szarżowałbym z tą prędkością. LTE jest szybkie tylko w reklamach.

    oj nie tylko. Ale pisze to na podstawie niemieckiego vodafone.

    J.