  • Data: 2013-07-20 15:39:46
    Temat: Re: taktak na karte promocje - sa jakies typu 2x?
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 20 Jul 2013 12:42:27 +0200, J.F. napisał(a):

    > No i chyba tak zrobie, ale dyskutujemy o tym czy w demobilu nastapia
    > zmiany ... szybko :-)

    Nie. Dyskutujemy CZY Demobil odpowiedział na kartofla.
    A nie JAK odpowiedział.

    > No, mialem lekka nadzieje ze ich troche zmyli zaznaczenie ze numer
    > jest w Orange. Mogliby odpisac np ze siec macierzysta odmowila
    > uwolnienia.

    A nie przyszło Ci do głowy że Demobil skontaktuje się z Orżnąć w temacie
    numeru? I że Orżnąć nie może uwolnić numeru Demobilu?

    > I chcialem przetestowac procedure

    I przetestowałeś.

    > Ale to pytanie pozostaje:

    Nie zamierzam pytać bo mnie to nie interesuje.

    > P.S.
    > http://www.telepolis.pl/wiadomosci/rakowski-przewaga
    -non-stop-w-heyah-to-silna-marka-i-telefony,2,3,2817
    4.html

    > "Marka Heyah, ma ugruntowaną pozycję i jest obecna na rynku od dawna.
    > Posiada bardzo dużą rozpoznawalność, zwłaszcza wśród ludzi młodych i
    > aktywnych. Oferty heyah są proste i przejrzyste i klienci mają
    > zaufanie do tej marki. Nasi konkurenci będą potrzebowali dużo czasu i
    > środków, aby zbudować podobny poziom świadomości wśród klientów, jaki
    > ma obecnie heyah. "
    >
    > A w komentarzach
    >
    > "Ta silna marka to niby wartość dodana dla klientów ? Ze niby klient
    > poczuje się lepiej korzystając z "silnej marki" ?:)) Pitu pitu PTC:))"

    To akurat prawda.

> [...]
    > mówić, jest coraz gorzej, znajoma jest z T-Mobile i każda rozmowa z
    > nią kończy sie po kilku minutach, muszę dzwonić do niej na stacjonarkę
    > bo na komórce tak szarpie rozmowę że nie wiem co ona do mnie mówi,
    > więc lepiej poprawicie jakość, a potem dopiero ofertę."
    >
    > Przy czym to Heyah - klienci demobilu nie maja takiej oferty,
    > aczkolwiek ...
    > "Jeżeli popatrzymy na liczbę minut średnio wykorzystywaną przez
    > abonentów na polskim rynku, to stwierdzimy, że większość z nich
    > wykorzystuje nie więcej niż około 250 minut. Oznacza to, że im oferty

    Błędne rozumowanie.

    > I z tym sie zgadzam. Ale ... dzwonie mniej, to chce placic mniej :-P

    To dobierz sobie prepaid. Może MiniMax ;-)

> [...]
    > i rozwiązań - mówi Rakowski.
    > Prezes pytany, czy w T-Mobile pojawią się w kolejnych miesiącach nowe
    > oferty dla klientów abonamentowych zwraca uwagę na to, że klienci
    > oczekują od operatorów czegoś więcej niż tylko minuty czy transmisja
    > danych. Dlatego właśnie operator wprowadza i rozwijamy takie usługi,
    > jak MyWallet, T-MobileCloud, czy nawiązanie współpracy z sektorem
    > energetycznym"
    >
    > Taa ... o ile predkosc internetu LTE moze przyciagnac klientow ... jak
    > juz Demobil zacznie go oferowac, to mnie jakos nie przyciagaja inne

    Nie szarżowałbym z tą prędkością. LTE jest szybkie tylko w reklamach.

    > To byl maj ... prezes juz przeanalizowal wyniki sprzedazy, czy takie
    > rzeczy zajmuja przynajmniej pol roku ?

    > Dlatego jestem ciekaw przenosin w Q3 i Q4 ..

    Musisz poczekać pół roku, minimum ;-)

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy