  • Data: 2016-09-09 20:13:33
    Temat: Re: takie tam z internetow
    Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-09-09 o 18:51, re pisze:
    > Jak
    > dla mnie, zwykły cywil zwrócił uwagę innemu kierowcy na popełniane
    > wykroczenia. Samo w sobie nie byłoby złe, ale pewnie tylko przyp..ł się
    > do czegoś.

    Jak w zwykłym cywilnym samochodzie włączyć tak migające światła (tylne)
    jak widać na filmie? Takie charakterystyczne miganie tylnymi światłami
    jak dla samochodu jadącego na sygnale jakichś służb, BOR, policja, itp.
    (widać to dobrze od ok.45 sek filmu).

    Więc albo gościu celowo wstawił sobie układ migający - udający służby...
    albo to efekt uboczny nagrania (nie pamiętam jak to się fachowo nazywa,
    ale można coś takiego zaobserwować nagrywając kamerą ekran TV - różnica
    częstotliwości odświeżania obrazu i nagrywania kamery) - nagrywają się
    pasy, ekran na na graniu miga.

    Gdzieś czytałem, że taki sam efekt migotania dają nagrywane światła LED.
    Nie sprawdzałem. Może to ktoś potwierdzić, że to efekt nagrywania
    świateł LED, a nie że celowo gościu udaje policyjny samochód na sygnale?

    Pozdrawiam
    Piotr