  • Data: 2017-08-28 19:58:05
    Temat: Re: takie tam o darmowych nawigacjach
    Od: sirapacz <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > autostrady wyrzucało wiele razy w przypadku korkow i sugerowało rozsądny
    > objazd. Innymi słowy znowu opowiadasz pierdoły.

    potwierdzam, jechałem na guglach z okolic Kołobrzegu - gugiel elegancko
    mnie przepuszczał przez zadupia by ominąć rozkopany Koszalin a potem
    wyrzucił mnie z A1 bym ściął do A2 nie jadąc do Łodzi - zachwycony byłem
    skutecznością prowadzenia a biorąc pod uwagę ile osób jechało po tych
    zadupiach dookoła Koszalina to widać było ile osób z gugla korzystało:)

    Na bierząco podrzucał też alternatywne trasy jak okazywało się, że
    gdzieś się przytyka na wyznaczonej trasie.