eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikatakie pytano o sterowanie silnikiem DC...Re: takie pytano o sterowanie silnikiem DC...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net
    !us.feeder.erje.net!feed.news.qwest.net!mpls-nntp-01.inet.qwest.net!nx01.iad01.
    newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada
    .pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sat, 12 Apr 2014 21:58:31 +0200
    From: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>
    Reply-To: p...@w...up.wroc[kropka]pl
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.4.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: takie pytano o sterowanie silnikiem DC...
    References: <liab9p$e06$1@node2.news.atman.pl>
    <53491d84$0$2156$65785112@news.neostrada.pl>
    <53493f54$0$2369$65785112@news.neostrada.pl>
    <libta6$u1$1@node1.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <libta6$u1$1@node1.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 16
    Message-ID: <53499ae7$0$2153$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.29.106.25
    X-Trace: 1397332711 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2153 83.29.106.25:51654
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:662947
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-04-12 19:28, sundayman pisze:
    > Już patrzę na tego TPIC'a...
    [...]
    > TPIC2101 - no fajnie, ale to jest "tylko" regulator PWM. On nie ma
    > "zwrotnego" pomiaru prędkości obrotowej via pomiar prądu silnika.
    > A właściwie, nie via "prądu silnika" tylko wahań tego prądu,
    > spowodowanych przez działanie komutatorów silnika.

    To nie jest tylko regulator PWM. Kostka zawiera układ detekcji spadku
    napięcia źródła zasilania (wywołanego na przykład zmianą obciążenia
    silnika lub zmianami napięcia sieci) i kompensacji tego spadku przez
    zmianę wypełnienia impulsów. W przypadku wiertarki to działa świetnie.
    Dlaczego nie miałoby działać przy przekładni?

    P.P.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: