  • 11. Data: 2010-05-24 23:49:22
    Temat: Re: tak tak internet 9 zl bez ograniczen
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Jacek Czerwinski" <...@...z.pl> wrote in message
    news:htbnfb$hef$1@news.onet.pl...

    > Chyba Ci sie kila pomylily, w kwestii formalnej.

    Oczywiście, sorry :-) Miało być 33600bps, czyli 33,6kbps.

  • 12. Data: 2010-05-25 00:11:25
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-05-25 01:47, Pszemol wrote:
    > "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> wrote in
    > message news:htcalq$ias$1@news.onet.pl...

    > A iPhone nie używa wież komórkowych do internetu jak ma wifi w zasięgu?

    Jak każdy, w miarę inteligentny smartfon: jeśli może korzystać z
    (bezpłatnego w domyśle) WiFi, korzysta z WiFi. Jak nie, to z sieci
    komórkowej.

  • 13. Data: 2010-05-25 06:00:32
    Od: Jacek <m...@s...pl>

    Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > Jak każdy, w miarę inteligentny smartfon: jeśli może korzystać z
    > (bezpłatnego w domyśle) WiFi, korzysta z WiFi. Jak nie, to z sieci
    > komórkowej.
    A to bardzo ciekawe, bo wg mnie 16gs nie mozna zmusic by np korzystal
    tylko z Wifi... efektem czego jest ciagly pobor z sieci komorkowej.
    To jest dopiero wyciaganie kasy od uzytkownikow!

  • 14. Data: 2010-05-25 06:55:43
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On 23 May 2010 21:36:16 GMT, Sergiusz Rozanski
    <w...@s...com> wrote:

    >Heh jaki człowiek był szczęśliwy jak na 0202122 można się było wdzwonić
    >na 14400 zamiast 9600 :D i strony przeglądać i ircować i usenecić. 33600
    >to był mega luxus, ale nie we wszystkich miastach :) a modem kosztował
    >majątek, głównie jakieś firmy go mogły kupić i jakiś nat na nim postawić,
    >na kernelu 2.0.6 ;)

    E to już bardzo późno było - wtedy firmy stać było na dzierżawkki o
    tej prędkości. Wcześniej to router na KA9Q na AT a NAT i serwer
    pocztowy (własny - full wypas ;-) ) to na jądrze 0.9x na 386DX 25MHz z
    4MB pamięci OIDP ;-)

    Zdrówko

  • 15. Data: 2010-05-25 10:51:06
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Jacek wrote:
    > A to bardzo ciekawe, bo wg mnie 16gs nie mozna zmusic by np korzystal
    > tylko z Wifi... efektem czego jest ciagly pobor z sieci komorkowej. To
    > jest dopiero wyciaganie kasy od uzytkownikow!

    A to dziwne, bo ja mu podaję nieprawidłowy APN albo wyłączam usługę u
    operatora i jazda (a raczej jej brak). O ile tobie chodzi o 3GS 16GB (bo
    na 16gs to jeszcze kilka lat poczekamy :)

    Jakub

  • 16. Data: 2010-05-25 15:36:01
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    > 16kbps to rzeczywiście bardzo powolna transmisja...
    > Typowy modem telefoniczny z ubiegłego wieku zapewniał transmisje na
    > poziomie 33600kbps lub nawet w porywach szybciej, do 56200kbps...

    Mój pierwszy modem miał 14400 i też się jakoś żyło.

    > 100MB to też bardzo mało i można to wyklikać w parę dni chodząc po www.
    > Mimo wszystko nie nazywałbym tego tak dosadnie skoro otwarcie napisali
    > wszystkie szczegóły w regulaminie... :-) Głosować należy portfelem...

    Internet ma różne twarze, do różnych systemów sygnalizacji stanu,
    alarmów, lokalizatorów GPS jest to prędkość transmisji jak najbardziej ok.
    Tam samo dla GG, napisania kilku e-maili, czy poczytania grup dyskusyjnych.

  • 17. Data: 2010-05-25 15:41:11
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 25.05.2010 Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> napisał/a:

> [...]
    > tej prędkości. Wcześniej to router na KA9Q na AT a NAT i serwer
    > pocztowy (własny - full wypas ;-) ) to na jądrze 0.9x na 386DX 25MHz z

    Wow, ja nie miałem ip i domeny, tylko baycom-a i konto gdzies tam
    za wielką wodą no i 300bodów simplex. Później jak już miałem
    'stałke' na 33600 to sysopowałem sr3box-coś z gatewayem na inet.

    sq3bkn

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 18. Data: 2010-05-26 08:53:20
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On 25 May 2010 15:41:11 GMT, Sergiusz Rozanski
    <w...@s...com> wrote:

    >Wow, ja nie miałem ip i domeny, tylko baycom-a i konto gdzies tam
    >za wielką wodą no i 300bodów simplex. Później jak już miałem
    >'stałke' na 33600 to sysopowałem sr3box-coś z gatewayem na inet.

    Z domeną to nei tak szybko było. Nam NASK odrzucił wtedy rejestrację w
    domenie edu.pl tłumacząc że ośrodek informatyczny Kuratorium Oświaty
    to nie jest placówka edukacyjna. Mimo że 100% jego działności to były
    szkolenia nauczycielu, studia podyplomowe dla nauczycieli realizowane
    z MIMUW-em i doradztwo metodyczne. Teraz nikt nawet o takie pierdułki
    nie pyta - tylko ściąga kasę z karty i rejestruje.

    Zdrówko

  • 19. Data: 2010-05-26 21:07:00
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 23 Maj, 18:30, "Pszemol" <P...@P...com> wrote:
> [...]
    >
    > Mimo wszystko nie nazywałbym tego tak dosadnie skoro otwarcie napisali
    > wszystkie szczegóły w regulaminie... :-) Głosować należy portfelem...

    Ciekawe - nie widze w regulaminie zadnej opcji dezaktywacji uslugi.
    Od momentu aktywacji kazde zasilenie idzie w pierwszym rzedzie na
    oplate 9 zl za ponowne uruchomienie cyklu 30 dni waznosci uslugi.. W
    miedzyczasie w przypadku braku srodkow usluga zostaje zawieszona.

    Wyglada na to, ze nalezy zmienic numer, jesli chcemy zrezygnowac -
    przynajmniej jesli opieramy sie na regulaminie.

  • 20. Data: 2010-05-27 09:25:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    > Jak każdy, w miarę inteligentny smartfon: jeśli może korzystać z
    > (bezpłatnego w domyśle) WiFi, korzysta z WiFi. Jak nie, to z
    > sieci komórkowej.

    A mozna wymusic inne dzialanie ?
    Bo moze do kontaktu z bankiem wole uzyc operatora a nie przygodnego
    WiFi :-)

    No i na ile sprawne to przelaczanie, bo jak zaczalem jakas sesje
    TCP/UDP, to nie powiniem zmieniac adresu ..

    J.