  • 31. Data: 2010-05-30 00:05:16
    Temat: Re: tak tak internet 9 zl bez ograniczen
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 29.05.2010 J.F <j...@p...onet.pl> napisał/a:

    > No i czy nie mozna zarejestrowac certyfikatu na firme M-Bank Polska
    > sp. z o.o. ?

    A masz taką spółkę?

    > Nie znam sie - zwroci ktos na to uwage, czy to wymaga 50$ z karty
    > prepaidowej ?

    Raczej 5kzł na rejestracje zoo, wpis do krs i narazie to taka spółka
    już jest, więc nie zarejestrujesz. Zakup certu z wpisem spółki zoo
    wymaga posiadania papierów na taką.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 32. Data: 2010-05-30 07:28:25
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 30 May 2010 00:05:16 +0000, Sergiusz Rozanski napisał(a):

    > Raczej 5kzł na rejestracje zoo, wpis do krs i narazie to taka spółka już
    > jest, więc nie zarejestrujesz.

    Jest dużo spółek o takiej samej firmie.

    --
    :) Olgierd ||
    Lege Artis ==> http://legeartis.org.pl

  • 33. Data: 2010-05-31 20:16:42
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On 30 May 2010 00:05:16 GMT, Sergiusz Rozanski wrote:
    >A masz taką spółkę?

    Nie mam, ale chyba moge miec.

    >Raczej 5kzł na rejestracje zoo, wpis do krs

    5000 ale do zwrotu. 100zl podatku do zaplacenia.

    >i narazie to taka spółka już jest, więc nie zarejestrujesz.

    Nie ma [chyba]. Jest BRE Bank s.a.

    >Zakup certu z wpisem spółki zoo wymaga posiadania papierów na taką.

    Nie znam sie na zalatwianiu .. ale amerykanska firma wie jak wygladaja
    polskie papiery ?
    Wikipedia podaje ze dwom osobom udalo sie certyfikowac jako
    przedstawiciele Microsoft Corporation, wiec mysle ze przekret polski
    da sie zrobic jeszcze latwiej :-)

    J.

  • 34. Data: 2010-06-17 04:36:47
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Jakub Danecki" <j...@d...net> wrote in message

    > A to dziwne, bo ja mu podaję nieprawidłowy APN albo wyłączam usługę u
    > operatora i jazda (a raczej jej brak). O ile tobie chodzi o 3GS 16GB (bo
    > na 16gs to jeszcze kilka lat poczekamy :)

    A gdzie się ustawia ten APN?