  • 1. Data: 2010-02-07 19:25:00
    Temat: tak tak fon z taryfy hot
    Od: "Skylla" <s...@n...op.pl>

    Jak widzę, w tak tak fon jest taryfa Happy. Jak się w niej znajdzie numer
    przeniesiony z tafyfy Hot (wczęsniej był długo w Happy). Będą ceny jak dla
    nowego, czy ze zniżką za staż?
    S.

  • 2. Data: 2010-02-08 14:25:05
    Temat: Re: tak tak fon z taryfy hot
    Od: "D.M" <d...@o...eu>

    Parę miesiecy temu przenosiłem się z nowego taktaka do tak tak fona. W nowym
    tak taku miałem zniżke za staż (4 miechy) , po przeniesieniu do tak tak fona
    zniżka znikła. Miesiąc dzwoniłem jak nowy użytkownik, a po około miesiącu
    znowu się pojawiła..... (tzn musiałem ją włączyć w iboa).
    Nie rozumiem dlaczego tak... ale tak było
    Pozdr
    D.M