    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: tak się zastanawiam
    Date: Tue, 29 Jul 2014 22:21:53 +0200

    On 2014-07-26 15:30, Trybun wrote:
    > Dotyczy to tylko sprzętów z kodem zabezpieczającym, i jest elementem
    > zabezpieczenia.

    Pamiętanie stacji *NIE* jest elementem zabezpieczenia. Jest dziadostwem
    wesoło implementowanym przez stada projektantów. Może by i chcieli
    lepiej, ale pewno mają powody marketingowe żeby za dobrze nie zrobić.

    Mam pewność, że projektanci nigdy nie uzywają swoich produktów. Inaczej
    nie robili by tego dziadostwa od kiedy pamięc EEPROM jest dostepna w
    cenie pół kilo kaszy, czyli od bardzo dawna.