  • Data: 2011-06-12 10:26:11
    Temat: Re: tak się robi foty Panowie !
    Od: Marek <2...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    pol189:

    > Jutro przekaże to zdjęcie FOTOGRAFOANEJ PANNIE i dam przeczytać ten
    > komentarz...
    > Myślę, że już nie będzie tak zabawnie ;)

    Myślałem że to fotki z małego miasteczka, w którym się wszyscy znają.
    Ale jak zajrzałem do galerii, rozpoznałem Gliwice. Musisz mieć bardzo
    rozległe znajomości :).
    Zadaje się jednak, że wszyscy sięgamy po ironię. Choć autor
    komentarzem nawiązał do histerycznie sensacyjnego stylu mediów, teksty
    wyszły mu toporniej niż fotki. W rzeczywistości deszcz padał, rzeka
    płynęła, a miasto żyło swoim życiem jakby obok tego "dramatu". I tylko
    studenci pluskali się na czym popadnie w nowym rozlewisku koło
    politechniki.
    A trzymając się tematu... w galerii widać postęp. Od zdjęcia wieży
    ciśnień autor przestał psuć obrazki koszmarnym jezier.pl. Bo tak się
    robi zdjęcia :).

    --
    Marek