  • 31. Data: 2010-09-14 20:08:12
    Temat: Re: tak na poprawe humoru :)
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-09-14 20:47:17 +0200, JD <j...@g...com> said:

    > A tak z ciekawości, komuś to zdjęcie poprawiło humor?

    Zapewniam Cię, że nikomu poza modelami.
    Jednych zniesmaczyło innych oburzyło, a wśród nielicznych wzbudziło zazdrość.

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 32. Data: 2010-09-14 20:22:52
    Od: StaM <q...@g...com>

    On 14 Wrz, 22:06, JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> wrote:

    > Spadłem z krzesła.

    > Nie, no to już perwersja. Tytułowa fotka to kolorowanka dla
    > pięciolatków, przy tym.
    _______

    W moim wieku to wyszlo co 10 lat + uzupelnienia, przy analogowej,
    i co 4 lata przy cyfrowej.
    Teraz to juz tylko urne sobie kupie na moje doczesne prochy,
    ale w Polsce bo maja lepszy wybor .
    _______
    > Pozdrawiam
    > JAwww.skanowanie-35mm.pl
    _______
    Pozdrawiam wzajemnie StaM

  • 33. Data: 2010-09-14 20:39:36
    Od: Łatwa Jolka <l...@v...pl>

    .
    > 5.Jestem rencista - odlicz srodki antykoncepcyjne.
    Żartujesz?? Nawet jak nie, to też świetne.
    J.

  • 34. Data: 2010-09-14 21:08:32
    Od: Łatwa Jolka <l...@v...pl>

    W dniu 2010-09-14 22:04, JA pisze:

    > Ty też.
    Nie możesz tego wiedzieć, nie mówiłem, natomiast wywodziłem, że StaM źle
    to pojęcie rozumie, myślę, że dosyć jasno i zrozumiale pisałem..
    > Mam nadzieję, że nie odpowiadam komuś, dla kogo wikipedia jest krynicą.

    Wiedziałem, że wikipedia wzbudzi kontrowersję, zawsze sie znajdzie
    apologeta "poprawności politycznej" dla którego przywołanie wikipedii,
    to jak puszczenie bąka w "warto rozmawiać"( jak komuś psychika nie
    pozwala tego programu oglądać, to proszę zamienić np. na konfesjonał).
    Pozdr.J.

  • 35. Data: 2010-09-14 21:22:13
    Od: "romek76" <r...@o...eu>

    > http://pornodemotywatory.pl/4661/Dobry_fotograf

    Niewysokich to to jest lotow.

    Pozdrawiam,

  • 36. Data: 2010-09-14 22:42:27
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

    > Zapewniam Cię, że nikomu poza modelami.
    > Jednych zniesmaczyło innych oburzyło, a wśród nielicznych wzbudziło zazdrość.

    Coż za przegląd możliwości!:)
    Grupa FOTO powinna być ostatnim miejscem w którym ZDJĘCIE powoduje niesmak,
    oburza lub wywołuje zazdrość (tą).
    To zdjęcie pierwsze co może wywołać to dokładnie poprawę humoru.. Jedynym
    błędem autora wątku było uprzedzenie w tytule i dodanie uśmeszku.

    marek