  • 11. Data: 2010-09-12 18:14:15
    Temat: Re: tak na poprawe humoru :)
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W niedziela, 12 września 2010 18:28, Kostek Wycirowski wyraził następujacą
    opinię:
    > "JA"

    > Czyżby? Ja po prostu nie mam ich za co lubić...

    Widziałeś może na zdjęciu księdza? Może ktoś o księdzu wspomniał?

    A jeśli żadnego nie widziałeś i nikt o nich nie pisał a Ty się na ten temat
    rozwodzisz to niewątpliwie jest to przejaw jakiejś frustracji, jeśli nie
    gorzej ;-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

  • 12. Data: 2010-09-12 19:33:04
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

    > porno więc jest

    > ... a osobno do Pani pod peudonimem "marek augustynski" Zdjecia
    > estsetyczny w  formie
    > i nie obrazajace rytualu malzenstwa sa do przyzjecia i  nie wylewam
    > zalow nad nimi tylko chetnie obejrze,
    > bo ludzkie cialo jest piekne...czasami;)

    Chciałbym tylko zauważyć, sam dałeś sobie odpowiedź;)

    marek

  • 13. Data: 2010-09-12 20:41:39
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-09-12 19:17:54 +0200, "marek augustynski"
    <h...@p...onet.pl> said:

    > Kościoła nie ma za co lubić i raczej ludzie, którzy dają temu wyraz, są godni
    > pochwały niż na odwrót.
    NTG, gdybyś nie zauważył.

    > No i nie bądź już taki moralizatorski;)
    Nic nie moralizowałem
    Jeżeli komuś kałamarz kojarzy się z seksem, to chyba ma ten ktoś jakiś problem.
    Oczywiście, fotografia czarnego pióra wiecznego z perwersyjnie
    zakręcaną skuwką ma prawo wywołać na forum foto, dyskusję o
    klerykalizmie.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2010-09-12 21:37:28
    Od: Jester <j...@t...net.pl>

    Adres majlowy to tak się wylosowal czy po prostu wszystko ci się
    kojarzy? Masz 11 lat?

  • 15. Data: 2010-09-12 21:40:25
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

    > NTG, gdybyś nie zauważył.

    > Nic nie moralizowałem
    > Jeżeli komuś kałamarz kojarzy się z seksem, to chyba ma ten ktoś jakiś
    problem.

    To nie jest żaden problem jeśli komuś kałamarz (nie wiem skąd go teraz
    wziąłeś) kojarzy się z seksem. To jest po prostu skojarzenie.

    > Oczywiście, fotografia czarnego pióra wiecznego z perwersyjnie
    > zakręcaną skuwką ma prawo wywołać na forum foto, dyskusję o
    > klerykalizmie.

    Oczywiście, że tak. Autor wątku wrzucił tu zdjęcia, na określony temat. Jego
    charakter jest na tyle prowokacyjny, że można z dużą dozą prawdopodobieństwa
    założyć pojawienie się dyskusji o klerykaliźmie. No i pojawiła się.
    Masz okazję mieć ciekawą dyskusję Na Temat Fotografii i tego co za jej pomocą
    możesz osiągnąć, a wzdrygasz się.

    Zwróć po prostu uwagę, że to fotografia wywołała te konkretne
    emocje... "psychiatrę, jakiś problem, itp.." Niezależnie od intencji osoby
    umieszczającej taką czy inną fotografię dajesz się omamić jej "czarowi";)

    marek

  • 16. Data: 2010-09-13 07:49:17
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sun, 12 Sep 2010 11:02:16 -0700 (PDT), StaM napisał(a):

    > Zalozyc prosze swoj zwiazek i tam narzekac na skrzywdzonych przez
    > ksiezy , lekarzy, ojcow, matki, dozorcow, oraz kolezkow z wiezienia.

    Właśnie - a tutaj można rozmawiać tylko o skrzywdzonych przez
    marketingowców ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 17. Data: 2010-09-13 17:12:22
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-09-12 23:40:25 +0200, "marek augustynski"
    <h...@p...onet.pl> said:

    > To nie jest żaden problem jeśli komuś kałamarz (nie wiem skąd go teraz
    > wziąłeś)
    No właśnie chodzi o maksymalnie odległy od "skojarzenia" i
    rzeczywistości przedmiot.

    > kojarzy się z seksem. To jest po prostu skojarzenie.
    Jesteś delikatnie mówiąc tolerancyjny.
    Dla mnie to nie jest skojarzenie.

    > Zwróć po prostu uwagę, że to fotografia wywołała te konkretne
    > emocje... "psychiatrę, jakiś problem, itp.." Niezależnie od intencji osoby
    > umieszczającej taką czy inną fotografię dajesz się omamić jej "czarowi";)

    Niby tak. Masz rację.
    Tyle, że ja nie odezwałem się w temacie zamieszczonego zdjęcia, tylko
    reakcji na reakcję.

    A żeby było on topic.

    Fotograficznie, słabiutkie. Źle naświetlone, źle skomponowane. Nudne.
    Nic się nie dzieje.

  • 18. Data: 2010-09-13 17:34:01
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

    > No właśnie chodzi o maksymalnie odległy od "skojarzenia" i
    > rzeczywistości przedmiot

    > Jesteś delikatnie mówiąc tolerancyjny.
    > Dla mnie to nie jest skojarzenie.

    Skojarzenia są różne. Można zapytać 20 osób z czym kojarzy im się np gumowa
    kulka i każda z nich będzie miał różne skojarzenie. Samo skojarzenie nie jest
    złe bo jest tylko skojarzniem. Dyskutowanie tolerancji w odniesieniu do
    skojarzeń jest bezzasadne.

    > Niby tak. Masz rację.
    > Tyle, że ja nie odezwałem się w temacie zamieszczonego zdjęcia, tylko
    > reakcji na reakcję.

    Tym bardziej. Wszedłeś w dyskusję bez zbadania jej przyczyn;) Ja też tak
    zrobiłem wypowiadająć się na temat kościoła... ale wkurza mnie mentalność
    niewolnika w której jesteśmy chowani, więc nie wytrzymałem.

    > A żeby było on topic.
    >
    > Fotograficznie, słabiutkie. Źle naświetlone, źle skomponowane. Nudne.
    > Nic się nie dzieje.

    Nie gadaj. Są cholernie uniwersalne;)

    marek

  • 19. Data: 2010-09-13 20:48:11
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-09-13 19:34:01 +0200, "marek augustynski"
    <h...@p...onet.pl> said:

    > ale wkurza mnie mentalność
    > niewolnika w której jesteśmy chowani, więc nie wytrzymałem.
    Niewolnika ktoś w sobie ma, lub nie. Jak nie potrafi samodzielnie
    myśleć, to Twoje wkurzanie nic nie pomoże. A jak potrafi, to też nic
    nie pomoże.
    :)
    Od tysiącleci jest ciągle tak samo.

    > Nie gadaj. Są cholernie uniwersalne;)
    Ja ja.
    Każda nacja zrozumie przekaz.
    :P

    Dobra już dość.

  • 20. Data: 2010-09-13 21:08:04
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

    > Niewolnika ktoś w sobie ma, lub nie. Jak nie potrafi samodzielnie
    > myśleć, to Twoje wkurzanie nic nie pomoże. A jak potrafi, to też nic
    > nie pomoże.

    Dość dość, ale muszę odpowiedzieć bo się nie zgadzam, a nie chciałbym, aby
    akurat moje milczenie w tym temacie było zrozumiane jako przytaknięcie. Mogę
    zlewać pierdnięcia pod tytułem "Pani o psełdonimie.." i tym podobne ujadania
    ale nie to:) Mantalność niewolnika bierze się wprost z wychowania, edukacji
    itd. Niewolnik to jakość nabyta i można z nią walczyć. Paradoksalnie
    przywalenie pornolem na grupie foto jest świetną metodą chociaż nie wiem jaki
    cel miał w tym wypadku autor wątku.

    > :)
    > Od tysiącleci jest ciągle tak samo.

    Już dawno przestaliśmy żyć w czasach opatrzności.

    dość;)

    marek