    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: tak jeszcze a propo Tesli
    Date: Wed, 8 Nov 2017 18:46:14 +0100

    W dniu 2017-11-08 o 12:57, Myjk pisze:
    > Wed, 8 Nov 2017 12:03:13 +0100, miumiu

    > ROTFL
    >
    > Tysiące wyprodukowanych i jeżdżących samochodów elektrycznych
    > objeżdżających znaczną większość śmierdzieli spalinowych, inwestowanie w
    > infrastrukturę ładowarek w wielu krajach, a także w sieć salonów i
    > serwisów, wysyłanie rakiet w kosmos z odzyskiwanym pierwszym stopniem,
    > które SpaceX Muska dokonało jako pierwsze, można swobodnie porównać do
    > piramidki AmberGold która ze swoimi procentami zwrotu śmierdziała na milion
    > kilometrów i która poza braniem niewiele dawała... Że o PayPal przez
> [...]

    DeLoreana też wyprodukowano ponad 8 tys. szt. A z części zapasowych
    można by złożyć pewnie jeszcze z tysiąc.

    Wydaje mi się, że Teslę trzeba rozpatrywać w aspekcie
    ekonomiczno-biznesowym. Niejedna już firma przejechała się przez
    przeinwestowanie.

    Z drugiej strony sporo było ciekawych i dobrych aut, które "nie poszły",
    a inne, gorsze, miały swój czas i dobrze się sprzedawały - ale przez
    pewien czas (Trans Am, DB5).

    --
    Pozdrawiam.

    Adam