    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: tak coś celebryckiego... KOMPLETNIE OT
    Date: Mon, 4 Feb 2013 13:55:35 +0100

    Janko Muzykant wrote:
    > Nie chce mi się pisać, właśnie przed chwilą znalazłem coś na temat:
    > http://www.youtube.com/watch?v=oVEkNVmPBcg

    nie jedyny który krzyczy, że system edukacji jest mówiąc wprost do dupy. To
    że jest do dupy widać już jak na dłoni, w europie tysiące młodych ludzi
    zmarnowało czas i pieniądze swoje oraz publiczne chodząc do szkół, kończąc
    studia i nie mając żadnej perspektywy na super prace która im obiecywano gdy
    szli do szkoły.

    maja dyplomy ale nie mają żadnych pożytecznych umiejetności które ktokolwiek
    chciałby wykorzystać, tzn jest praca ale nie taka któa by ich
    satysfakcjonowała przy ich kwalifikacjach. Niby jesteśmy znacznie bogatsi,
    lepiej zarabiamy (nawet na złych stanowiskach) ale też potrzeby stały sie
    znacznie większe, i spora część miejsc pracy nie jest w stanie zaspokoich
    tych potrzeb. Nie mówiac już o potrzebie posiadania potomstwa i włąsnego
    kąta pod gwiazdami.

    Wychowanie dziecka w RP szacuje sie na ok 200 tysiecy dodajmy zdrowego
    dziecka które nei wymaga wzmożonych nakładów i to jest minimalistyczne
    zapotrzebowanie.

    wiecej nie trzeba gadać.