  • Data: 2013-02-19 16:50:21
    Temat: Re: tak coś celebryckiego...
    Od: "quent" <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "trolling tone" napisał w wiadomości grup

    > Jeszcze raz - to jest wydzielona strefa z olbrzymim sektorem
    > handlowym i bankowym

    Podałem link do filmu Friedmana. Wystarczy znać angielski choć nawet z
    napisami gdzieś widziałem.
    Zresztą jak nie HK to Niemcy za Erhardta, usa za Reagana, Chiny dziś.
    Wszędzie tam był rozwój a gospodarka pozbawiana wpływów państwa.

    > Tylko, że znów pada za dużo problemów zbyt ogólnych na raz.

    > W tym właśnie rzecz, że każda gospodarka to wiele różnych problemów
    > na raz.

    Mowa o dyskusji!!!!!
    Za wiele problemów na raz.

    Socjaliści rujnują gospodarkę właśnie swoimi regulacjami. Przeszkadzają
    ludziom pracować, niby dla ich dobra.
    Widome tego znaki są wszędzie. Trzeba tylko zdjąć klapy z oczu.