  • Data: 2013-02-19 18:05:09
    Temat: Re: tak coś celebryckiego...
    Od: trolling tone <a...@a...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-19 17:47, quent pisze:
    > Dałem linka do urynkowionego systemu emerytalnego prof. Gwiazdowskiego
    > toś nie przeczytał. Musisz się trochę wysilić jeśli chcesz się czegoś
    > dowiedzieć.

    Wyobraź sobie, przeczytałem. To nie jest link do "urynkowionego systemu
    emerytalnego", a do luźnego bloga o tym, że obecnie jest do dupy i
    dlaczego tak jest (o czym wszyscy dobrze wiedzą). Pada jakaś wzmianka
    o bliżej nieokreślonym zrównaniu emerytur. Jeśli to ma być system
    emerytalny wg. UPR, to z nimi jest gorzej, niż mi się wydawało.
    Nadal nie ma odpowiedzi, skąd wziąć kasę na te emerytury, zrównane
    czy nie. Chyba, że z tym zniesieniem obowiązkowej składki to zwykła
    lipa.