  • Data: 2013-02-04 22:18:04
    Temat: Re: tak coś celebryckiego...
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-04 21:55, kikuko pisze:
    > Były też konta W, dochody zarobione ponad średnią krajową przekazywane
    > były na konto W, na początku lat 90-tych pieniądze z tych kont przejęte
    > zostały przez Państwo (nie podlegały rewaloryzacji i przeliczeniu) Część
    > osób starszego pokolenia zakładało, że pieniądze z tego konta bedą
    > dodatkiem do ich emerytury. O czymś takim też trzeba pamiętać. Na
    > początku lat 80-tych wszystkie pieniądze (legalne) musiały iść przez
    > konto na Sienkiewicza (dla twórców w Warszawie) wypłacić miesięcznie
    > można było tylko poniżej średniej netto. Nie pamiętam kwoty. Reszta na
> [...]

    Każe pokolenie jest pokoleniem W. Każda wojna zresetowała majątki, a
    potem mieliśmy jeszcze wymianę pieniądza i hiperinflację, nie mówiąc już
    o powszechnej niemocy i braku, po części także świadomej i z
    premedytacją. Liczenie na to, że teraz będzie fajnie jest trochę naiwne.

    --
    pozdrawia Adam
    /wymyśliłem patent na pomniki, co korpusy są stałe, a tylko głowy się