  • Data: 2013-02-04 09:24:43
    Temat: Re: tak coś celebryckiego...
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-04 08:52, quent pisze:
    > I chcesz porównywać przekaz/informacje za komuny z tym co mamy dziś?
    > Za komuny wiarygodny przekaz to był w radio wolna europa, którego
    > ludziska słuchali po kryjomu.

    Tak, wiarygodny :) Na zasadzie: jeden chłop powiedział drugiemu chłopu i
    ten osiemnasty, co jeździł tirem przekazał dziennikarzowi w Berlinie
    Zachodnim, co słyszał od siedemnastego :)
    Większość informacji z zachodnich rozgłośniach w szczegółach tonęło w
    banialukach. Można było się tam dowiedzieć jedynie ogólnych rzeczy, a i
    tak podanych w sposób dość subiektywny i często z błogosławieństwem
    zachodniego ministerstwa propagandy.

    Ale i tak się nie dogadamy, bo ja mówię o formie, o sztuce
    dziennikarstwa radiowego, a Ty w ogóle nie dostrzegasz takiego pojęcia -
    radio dla Ciebie to wyłącznie treść.

    > Zawodowi? O co chodzi???

    Chodzi o to, że radio nie zniknie do czasu, gdy ludzie będą zajęci czymś
    w takim stanie, że jedynie będą mogli sobie pozwolić na... słuchanie
    radia. Czyli raczej nigdy.
    Wieszczenie końca radia jest po prostu śmieszne. Słucha się tego prawie
    w każdej pracy przez osiem godzin, prawie w każdym domu po przebudzeniu
    i jeszcze w drodze z pracy i z powrotem. Nie ma silniejszego przekazu od
    radia, choć jest to przekaz mało spektakularny i niedoceniany.

    > :-)))

    No cóż, jak się nie zna historii sztuki, to można się i pośmiać. Ale
    skoro wiedza przeciętnego człowieka dotycząca np. architektury wygląda
    tak: ''mamy porządek dorycki, koryncki, joński i ten, no, gotycki'' to
    już się niczemu nie dziwię.

    > Masz na myśli tę żelazno-kurtynową formę :-)

    Naprawdę chcesz być traktowany jak kiep?

    > Mamy socjalizm, szkolnictwo poszło bardzo w lewo od czasów komuny.
    > Niestety.
    > Efekt jest widoczny, rozprężenie... zielone szkoły, zajęcia
    > integracyjne, dysleksje... wszystko tylko nie nauka.

    Nie chce mi się pisać, właśnie przed chwilą znalazłem coś na temat:
    http://www.youtube.com/watch?v=oVEkNVmPBcg

    > Stwórzmy więc u nas taki system aby elita chciała się zjechać TU.

    Najpierw musimy zdjąć te billboardy z fasad. A przepraszam, nie można -
    zamach na wolność.

    > Naucz się angielskiego. Albo pomóż iść w kierunku wolności gospodarczej.
    > Dzięki niej być może świat inaczej spojrzy na ten nasz łzawy padół.

    He, ale właśnie tu jest wolność gospodarcza. Wystaw sobie taki billboard
    w Szwajcarii albo zrób jakiś przekręt, który tu przechodzi bez echa. No
    tak, tam jest komuna, upadek i zło :)

    --
    pozdrawia Adam
    /podobno z punktu widzenia śrubki każda nakrętka jest taka sama.../