    Date: Tue, 05 Feb 2013 20:43:32 +0100
    From: Janko Muzykant <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: tak co? celebryckiego... KOMPLETNIE OT
    <510cf1f9$1@news.home.net.pl> <kel30u$7jo$1@news.task.gda.pl>
    <510eb9fc$1@news.home.net.pl>
    <510ed912$0$1219$65785112@news.neostrada.pl> <5...@n...home.net.pl>
    <510f6503$0$1219$65785112@news.neostrada.pl> <5...@n...home.net.pl>
    <510f7047$0$1231$65785112@news.neostrada.pl>
    <keob41$t47$1@news.task.gda.pl>
    <510fb411$0$26703$65785112@news.neostrada.pl>
    <keoebb$90h$1@news.task.gda.pl>
    <510fcec6$0$1231$65785112@news.neostrada.pl>
    <keok2v$u3d$1@news.task.gda.pl>
    <510fd765$0$1314$65785112@news.neostrada.pl> <5...@n...home.net.pl>
    <kep7s7$4p6$1@news.task.gda.pl> <5110a9bb$1@news.home.net.pl>
    <ker5ua$jvj$1@news.task.gda.pl> <51111c4d$1@news.home.net.pl>
    <ker7q3$p9t$1@news.task.gda.pl> <511135b8$1@news.home.net.pl>
    <51113a7d$0$1295$65785112@news.neostrada.pl>
    <M...@n...neostrada.pl>

    W dniu 2013-02-05 20:15, Gil pisze:
    > Wreszcie system ustabilizowa? si? na niewolniczy jak by?o w?a?ciwie
    > zawsze nie licz?c ostatnich 200 lat w Polsce i mo?e 300 lat w Europie.
    > Ludzie dostaja tyle kasy aby nie zdechli i dalej pracowali na Pana.
    > Dawniej to Pan ich musia? utrzymywa? ale poczyniono post?p i teraz daje
    > sie niewolnikowi tyla aby sam si? utrzyma? i Pana nie k?opota?.

    Rozchodzi się o to, że system trochę się sypie. Prawdopodobnie ostatni
    raz w historii ludzkości (w ten sposób), bo potem już wszechszczęścia
    będą pilnować wszechobecne komputerki i z buntu nici.
    Jak się bezrobotna/emerycka ludzkość zgodzi na byle jakie żarcie z
    przydziału, parę butów rocznie i pięć metrów kwadratowych w kontenerze,
    to nie będzie rewolucji. Ale chyba się nie zgodzi.
    Poza tym należy wziąć jeszcze możliwość rozwoju scenariusza islamskiego,
    który może wygrać i... wtedy mamy trochę mrocznych czasów. Choć na
    naszym terenie to nie za bardzo, bo tu zimno, a poza tym z Polakami
    żadna nacja nie wytrzyma dłużej :)

    --
    pozdrawia Adam
    /dawno nie czytałem niczego dobrego, chyba muszę coś napisać.../