  • 1. Data: 2013-05-14 08:38:33
    Temat: tajna bron nokii
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    http://technologie.gazeta.pl/internet/1,113841,13875
    643,Nokia_Asha_501_wytrzyma_az_48_dni_bez_ladowania_
    _Nowy.html#TRrelSST

    Bardzo mocnym atutem Asha 501 będzie z pewnością niesamowicie wydajna
    bateria, pozwalająca na prowadzenie rozmów nawet przez 17 godzin bez
    przerwy. W trybie czuwania Asha 501 będzie mogła natomiast pozostawać
    bez ładowania nawet 48 dni.

    Jak myslicie - Nokia odzyska klientele, czy straci ja do reszty,
    bo jakos nie chce mi sie wierzyc aby nowoczesny smartfon z kolorowym
    swiecacym ekranem mogl przezyc dwa dni sredniego uzywania i klienci
    sie obraza do reszty :-)

    J.

  • 2. Data: 2013-05-14 09:03:38
    Temat: Re: tajna bron nokii
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    J.F. nabazgrał(a):

> [...]
    > bo jakos nie chce mi sie wierzyc aby nowoczesny smartfon z kolorowym
    > swiecacym ekranem mogl przezyc dwa dni sredniego uzywania i klienci

    Jak dla mnie ludzie się przyzwyczaili że co wieczór podpinają tel do
    ładowarki na noc a zjechać z wydajność im za bardzo się nie chce .. nie wiem
    jak dla mnie to fajny pomysł z taką baterią ale raczej będzie to produkt
    niszowy dla wybranej grupy ludzi.

  • 3. Data: 2013-05-14 09:10:17
    Od: K <...@...c>

    W dniu 14-05-2013 08:38, J.F. pisze:

> [...]
    > bo jakos nie chce mi sie wierzyc aby nowoczesny smartfon z kolorowym
    > swiecacym ekranem mogl przezyc dwa dni sredniego uzywania i klienci

    jak przyjdzie co do czego to sie okaze ze owszem 48 dni ale podlaczona
    do ladowarki albo wylaczona, albo jeszcze jakas inna bzdura ;) tak jak
    np limit danych w nju, gdzie operator twierdzi "To nie jest limit, a
    ograniczenie prędkości." albo w netii umowa na czas nieokreslony której
    nie mozna zerwac przez rok czy tam dwa lata.

  • 4. Data: 2013-05-14 12:20:27
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

> [...]
    > bo jakos nie chce mi sie wierzyc aby nowoczesny smartfon z kolorowym
    > swiecacym ekranem mogl przezyc dwa dni sredniego uzywania i klienci

    Nie lubię, nie mam i nie będę używać telefonów Nokii. Jakoś mi nie
    pasują. I to od czasów słynnych cegiełek. Nie przekonają mnie do siebie.
    Oto siła irracjonalnych uprzedzeń.
    --
    Grzexs

  • 5. Data: 2013-05-14 13:15:17
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości
    J.F. nabazgrał(a):
> [...]

    >nie wiem jak dla mnie to fajny pomysł z taką baterią ale raczej
    >będzie to produkt niszowy dla wybranej grupy ludzi.

    Mnie tam troche wk* ze jak zapomne ladowac to na drugi dzien juz nie
    dziala, wiec moze by mnie skusili "dlugo dzialajaca bateria" ... czyli
    np 3 dni :-)

    Ale bateria jak rozumiem normalna, telefon po prostu oszczedny ... a
    to niemozliwe :-)
    I jak sciagna takich co licza ze raz na miesiac, to im sie biznes
    szybko skonczy :-)

    J.

  • 6. Data: 2013-05-14 13:30:50
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote in message
    > Mnie tam troche wk* ze jak zapomne ladowac to na drugi dzien juz nie
    > dziala, wiec moze by mnie skusili "dlugo dzialajaca bateria" ... czyli np
    > 3 dni :-)

    Rownie dobrze zapomnisz po 3 dniach...
    Juz lepiej ladowac co wieczor - latwiej pamietac :-)

    > Ale bateria jak rozumiem normalna, telefon po prostu oszczedny ...
    > a to niemozliwe :-)
    > I jak sciagna takich co licza ze raz na miesiac, to im sie biznes szybko
    > skonczy :-)

    Nie tyle oszczędny co mniej wydajny obudzony i niezajęty
    sprawdzaniem poczty czy lokalizacji gdy uspiony aby mniej
    pradu konsumowal...
    Jesli ustawisz iPhone4 aby Ci przypomnial abys cos zrobil
    w okreslonej lokalizacji a nie okreslonym czasie to niestety
    GPSa musi co jakis czas wlaczac aby sprawdzic czy jest
    w rejonie gdzie mial cos przypomniec - a to prad zuzywa...
    Jak w typowym smarfonie powylaczasz wszystko, zlikwidujesz
    konta mailowe z push, facebooki, twittery, przypomnienia
    o meetingach to też długo na baterii wytrzyma, tylko po co?

  • 7. Data: 2013-05-14 14:22:11
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 14 May 2013 08:38:33 +0200, J.F. napisał(a):

> [...]
    > bo jakos nie chce mi sie wierzyc aby nowoczesny smartfon z kolorowym
    > swiecacym ekranem mogl przezyc dwa dni sredniego uzywania i klienci

    Statystycznych przygłupów którzy będa chcieli mieć zapasowy telefon oprócz
    gejfona - tak.
    Heavy userów którzy potrzebują prymitywnego, ale narzędzia - nie.

    Bo z pewnością nie odstąpią od skurw****** które zrobili w Ashach, czyli
    permanentnego szpiegowania (Nokia Mail zamiast klienta maila, brak
    normalnego klienta www itp). A jako backupowe telefony-bez-innych-funkcji,
    to są już lepsze zabawki. Albo były - np. taka Nokia 2220.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 8. Data: 2013-05-14 20:47:36
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Pszemol" kmt72i$fce$...@d...me

    > Rownie dobrze zapomnisz po 3 dniach...
    > Juz lepiej ladowac co wieczor - latwiej pamietac :-)

    Co wtedy, gdy trzeba ładować co godzinę?

    WiFi lub 3G, GPS, zapisywanie trasy (na wszelki wypadek
    dwoma programami -- zapisy różnią się pomiędzy sobą,
    choć niby oba programy są tak samo ustawione i korzystają
    z tego samego sprzętu) oraz pokazywanie trasy i szukanie
    drogi (tak zwana nawigacja) plus dodatki -- to razem
    sprawia, że bateria siada po kilkudziesięciu minutach. :)

    [i zdjęcia trzeba robić zwykłą komórką, nie zaś smartfonem]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2013-05-15 06:18:27
    Od: Andrzej <n...@i...invalid>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > bo jakos nie chce mi sie wierzyc aby nowoczesny smartfon z kolorowym
    > swiecacym ekranem mogl przezyc dwa dni sredniego uzywania

    Bo i pewnie nie przezyje. Jak kiedys wspominalem, samsung mini2, w trybie
    "tu se leze, odbiore czasem jakis SMS, i kilka minut tygodniowo se
    pogadam", wytrzymuje prawie dwa tygodnie, a gdy sie czlowiek uprze, zarznie
    baterie w kilka godzin. Tu bedzie pewnie podobnie, tyle ze czas zarzniecia
    po uparciu sie - moze wydluzy sie do doby.

  • 10. Data: 2013-05-15 21:33:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 14 May 2013 06:30:50 -0500, Pszemol napisał(a):
    > Rownie dobrze zapomnisz po 3 dniach...
    > Juz lepiej ladowac co wieczor - latwiej pamietac :-)

    No tak, ale wracam do domu pijany i jeszcze musze pamietac o
    ladowarkach :-)

    > Jak w typowym smarfonie powylaczasz wszystko, zlikwidujesz
    > konta mailowe z push, facebooki, twittery, przypomnienia
    > o meetingach to też długo na baterii wytrzyma, tylko po co?

    Nie wytrzyma, bo w tym *** androidzie sie nie da wylaczyc :-)

    J.