  • Data: 2013-05-20 10:24:11
    Temat: Re: tajna bron nokii
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości
    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote in message

    >Co ty z tą baterią? :-) To naprawdę żaden problem na noc, gdy
    >aparatu nie używasz bo śpisz, podłączyć go do ładowarki...
    >Nowe telefony nawet ładują się bezprzewodowo, wystarczy
    >je na odpowiedniej podkładce położyć- obok lampki nocnej...
    >Demonizujesz problem który faktycznie nie jest problemem!

    A moze jednak jest, skoro nokia podkresla dluga prace a nie szybki
    procesor ? :-P

    Choc Nokia to ostatnio nie jest jakis wzorzec dobrej mysli
    marketingowej :-)

    Ja mam starsze telefony i troche mnie juz wk* ta sytuacja - kazdy ma
    inna ladowarke, w domu, w pracy, w aucie, w torbie, bo jak wyjade nie
    swoim autem.
    A z GPS to wytrzymuja krotko, wiec na turystyke to jeszcze bateryjna.

    I nawet USB nie bardzo pomaga :-)

    J.