  • Data: 2019-05-13 14:02:48
    Temat: Re: tacy. wymuszenie pierwszeństwa.
    Od: dantes <d...@q...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 13 May 2019 13:22:07 +0200, Uzytkownik napisał(a):

    > To poproś, aby Ci wytłumaczyć jak czegoś nie rozumiesz zamiast wciskać
    > te swoje fanaberie.

    Waść będziesz "tłumaczyć"...
    Zaiste... ciekawe... .

    > To, że prawo ustaliło pierwszeństwo dla pojazdów szynowych nie oznacza,

    Fizyka o tym decyduje, a nie "prawo ustaliło".

    > że to należy przekładać na pieszy kontra samochód.

    A co was z tym "pieszym"...
    Ma Waść wątek o pieszym?
    Ma.
    To niech Waść tam "macha szabelką".

    > Ty masz się dostosować do tego prawa, a nie interpretować.

    Nie będziesz Waść nikomu mówił co mam robić.

    > To Ty tak sobie to tłumaczysz.

    Takie są prawa natury i logiki.

    > Jeżeli prawodawca miałby na myśli, że pierwszeństwo wynika z praw fizyki
    > to napisałby wprost:
    >
    > "Pierwszeństwo ma pojazd o większej masie"

    Jaaaaaaasne.
    Musiałby jeszcze Waści posłuchać...

    > Ale jest napisane inaczej i napisane jest wprost kto ma pierwszeństwo i
    > koniec.

    A to wynika z praw fizyki...
    przynajmniej na tym nieszczęsnym dla Waści wafelka
    przejeździe kolejowym,
    na którym to poległ Waści wafelek.
    Jakby Waść nie zauważył.

    > Zarówno Ty jak i ja domyślamy się, że zapis ten został tak
    > sformułowany z powodów masy czy też trudności w hamowaniu pojazdów
    > szynowych.
    A te, jak Waść to ujął, "powody" prawami fizyki zowią.

    > Ale to nie jest żadna wykładnia,

    Jest.

    > tym bardziej, że są też
    > zapisy w PoRD, które zmieniają ten porządek rzeczy i na ich podstawie to
    > tramwaj musi ustąpić pierwszeństwa pojazdowi.

    Dobrze że nie lokomotywie.

    > Wiesz po co jest zapis o "niewchodzeniu bezpośrednio przed jadący pojazd"?

    A co Waść z tym pieszym?
    Kogo to obchodzi w tym wątku?
    A skoro już Waść pyta
    po to, że nie wszyscy rozumieją prawa fizyczne.

    > Po to, żeby można było zdjąć winę z kierowcy,

    Piszesz Waść jak redaktor TVN-u,
    który z kamerą "towarzyszy"
    policjantom w akcji "trzeźwy poniedziałek".
    I zarejestrowawszy, swoją kamerą, taką oto sytuację:
    - Dzień dobry, starszy posterunkowy Jan Kowalski,
    komenda miejska policji w ...,
    - Kontrola trzeźwości...
    - Dmuchamy... jeszcze... jeszcze... dziękuję... wynik "zero zero".
    - Dziękuje do widzenia - żegna się pan policjant.
    - Do widzenia - odpowiada kierowca i odjeżdża.

    A redaktor TVN-u na to... ciągnąc...:
    " - T y m r a z e m s i ę u d a ł o ... "

    A ja się pytam:
    " - A co, kurwa, miało się nie udać?"

    > któremu pieszy wszedł pod
    > auto z ukrycia
    To "się robi" analizę czasowo-przestrzenną.
    I wiadomo kto "dał dupy".
    A o "winie" zadecyduje sąd.
    Ale to niestety... nadal... fizyka... .

    > czy też wtedy, kiedy wyraźne zachowanie pieszego
    > świadczyło o tym, że nie chce skorzystać z przejścia dla pieszych i
    > nagle zmienił decyzję np. po przejściu przez przejście nagle zawrócił.

    Nadal...
    To "się robi" analizę czasowo-przestrzenną.
    I wiadomo kto "dał dupy".
    A o "winie" zadecyduje sąd.
    Ale to niestety... nadal... fizyka... .

    > Czyli, kiedy zachowanie pieszego wprowadziło w błąd kierowcę.
    A to już problem sądu.