  • Data: 2019-05-13 12:59:48
    Temat: Re: tacy. wymuszenie pierwszeństwa.
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-05-13 o 10:21, r...@k...pl pisze:
    > Mon, 13 May 2019 09:45:38 +0200, w
    > <5cd920a2$0$17357$65785112@news.neostrada.pl>, Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Tradycyjnie bzdury piszesz.
    >
    > PS. To możesz w końcu podać przykład wtargnięcia pieszego na jezdnię?
    >
    > PS2.
    > https://gazetalubuska.pl/pieszy-zginal-na-pasach-i-z
    ostal-uznany-winnym-tragedii/ar/7861004

    To ty miałeś podać tą definicję i nie podałeś. Ja takiej nie znam, gdyż
    nie ma jej w PoRD.

    Co zaś się tyczy przykładu to nie znasz całej historii i nie znasz
    zeznań świadków, a sąd właśnie wydaje wyroki na podstawie zeznań. Weź
    pod uwagę, że w aucie było 4 kolesi, którzy zapewne zeznawali przeciwko
    pieszemu.

    Ponadto to co piszą dziennikarze to zazwyczaj jest półprawda aby zrobić
    sensację.  Być może obciążyły pieszego fałszywe zeznania, być może
    faktycznie sam się przyczynił do wypadku.

    Swoją drogą znam osobiście przypadek. Mój kolega ze szkoły średniej
    zginął na motocyklu. Chłopak, który naprawdę był bardzo ostrożny i nie
    wariował. Milicjant (wtedy jeszcze) wyjechał mu z lasu z drogi polnej
    zajeżdżając drogę na drodze publicznej. Do dnia dzisiejszego ów
    milicjant nie został oskarżony, a wspierany kolesiami wytoczył jeszcze
    proces o uznanie winy motocykliście. Na szczęście winy nie udało się
    przypisać zmarłemu koledze, ale sprawy sądowe ciągły się ponad 20 lat,
    aż ją umorzono.