  • 181. Data: 2019-05-14 15:54:18
    Temat: Re: tacy. wtargnięcie. art. 14.
    Od: "JaLa" <d...@t...pl>

    Użytkownik "LordBluzg(R)" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:5cdac02f$0$17350$65785112@news.neostrada.pl...

    > nie ma "wtargnąć" w PoRD.
    > --
    > LordBluzg(R)
    > <<<Pasek Grozy>>>
    > SZCZĘŚLIWE ŚWINIE I KROWY BĘDĄ GŁOSOWAĆ NA PIS.

    "wtargnąć" na jezdnię to jest określenie potoczne i oznacza
    wejście pieszego bezpośrednio przed jadący pojazd.

  • 182. Data: 2019-05-14 16:34:42
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 14-05-2019 o 13:57, JaLa pisze:
    > Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Ale inni zrozumią.

    Ci co mieli zrozumieć, dawno zrozumieli, innym to nie grozi.
    A od tygodnia tylko bez sensu karmicie kilku trolli.

  • 183. Data: 2019-05-14 16:37:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 14-05-2019 o 13:57, JaLa pisze:
    [...]

    >Ci co mieli zrozumieć, dawno zrozumieli, innym to nie grozi.
    >A od tygodnia tylko bez sensu karmicie kilku trolli.

    Czy tak bez sensu ... na grupie klotnia moze i bez sensu,
    ale z tego co slychac, to coraz czesciej sad stwierdza "nie zwolnil
    odpowiednio".

    J.

  • 184. Data: 2019-05-14 18:28:07
    Temat: Re: tacy. ustąpienie pierwszeństwa.
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-05-14 o 15:23, JaLa pisze:

    > Nie ma takiego przepisu.
    > Pieszy przy przejściu nie ma pierwszeństwa.

    Odpuść już sobie, bo zależność przyczynowo-skutkowa przerasta twoją
    inteligencję, a zapisów PoRD jak widać nie rozumiesz i nigdy nie zrozumiesz.

  • 185. Data: 2019-05-14 18:34:17
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-05-14 o 15:28, JaLa pisze:
    > Użytkownik "LordBluzg(R)" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > "Wtargnąć"  to jest określenie dla ciemnego ludu.

    Masz rację. Ciemny lud używa takich zwrotów jak "wtargnąć", choć PoRD
    nie zna takiego pojęcia, bo jest głupi.

    Najgorsze jest to, ze ten ciemny lud nie potrafi się przyznać do błędu i
    brnie w swojej głupocie próbując ośmieszać innych.

  • 186. Data: 2019-05-14 18:37:40
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-05-14 o 15:54, JaLa pisze:
    > Użytkownik "LordBluzg(R)" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > "wtargnąć" na jezdnię to jest określenie potoczne i oznacza
    > wejście pieszego bezpośrednio przed jadący pojazd.

    Nie pierdoł głupot. To jest tylko twój wymysł.

  • 187. Data: 2019-05-15 07:48:46
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-05-14 o 15:23, JaLa pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie ma takiego przepisu.
    > Pieszy przy przejściu nie ma pierwszeństwa.

    Tak samo jak samochód na równoległej, a mimo to jak go widzę, i wiem, że
    za 3 sekundy będzie mi przecinał skrzyżowanie z ulicą główną, bo droga
    skręca i tak prowadzi, to muszę wziąć to pod uwagę przy przejeżdżaniu
    przez to skrzyżowanie.

    --
    Liwiusz

  • 188. Data: 2019-05-16 10:22:22
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Tue, 14 May 2019 16:37:12 +0200, J.F. napisał(a):

    [...]
    > Czy tak bez sensu ... na grupie klotnia moze i bez sensu,
    > ale z tego co slychac, to coraz czesciej sad stwierdza "nie zwolnil
    > odpowiednio".
    Stwierdza... do czasu, aż nie dokona samo zaorania,
    w momencie kiedy któraś ze stron zorientuje się,
    iż wprowadzając elementarną logikę w rozumowanie sądu
    nie można wykluczyć, że każda prędkość przy której dochodzi
    do kolizji/wypadku jest prędkością niebezpieczną,
    co jest oczywiście trzecia prawdą "tisznerowską".

  • 189. Data: 2019-05-16 11:59:27
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-05-16 o 10:22, dantes pisze:
> [...]
    > do kolizji/wypadku jest prędkością niebezpieczną,
    > co jest oczywiście trzecia prawdą "tisznerowską".

    Dlatego wystarczy, że uzna się winę samochodu, nawet jak jechał z
    prędkością bezpieczną. Inaczej dojdziemy do samozaorania, w momencie
    kiedy któraś ze stron zorientuje się, iż wprowadzając elementarną logikę
    w rozumowanie sądu nie można wykluczyć, że każde wejście na pasy, przy
    którym dochodzi do kolizji/wypadku jest wtargnięciem na pasy.

    --
    Liwiusz

  • 190. Data: 2019-05-16 12:08:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >logikę w rozumowanie sądu nie można wykluczyć, że każde wejście na
    >pasy, przy którym dochodzi do kolizji/wypadku jest wtargnięciem na

    Tak to przez dlugi czas dzialalo.
    Akurat droga hamowania z 50km/h, czas reakcji i czas przechodzenia (a
    nie przebiegania) na tyle pasuja,
    ze jak do kolizji doszlo na pierwszym pasie na ktory wszedl pieszy z
    chodnika,
    to "pieszy wtargnal",
    a jak na dalszych to "czemu kierowca nie ustapil pierwszenstwa
    pieszemu na przejsciu ?".

    A Ty chcesz tylnymi drzwiami/powielaczem wprowadzic przepis, co do
    ktorego juz raz Sejm, pardon - Senat, powiedzial "NIE".

    J.