  • Data: 2019-05-12 12:38:22
    Temat: Re: tacy. mają pierwszeństwo.
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-05-11 o 22:55, r...@k...pl pisze:

    > Widzę, że ty faktycznie potrzebujesz mieć wszystko zapisane w prawie, nawet
    > kolor papieru toaletowego. Bo bez tego nie poradzisz sobie w WC.

     Właśnie to tacy jak ty muszą mieć wszystko bardzo precyzyjnie
    napisane, bo nie potrafią zrozumieć, że na przejściu dla pieszych,
    pieszy ma pierwszeństwo przed pojazdem.

    > Więc przyjmij, że chodzi o wejście bezpośrednio przed nadjeżdżającym pojazdem.

    Więc przyjmij, że zapis ten nie zwalnia kierowcy z obowiązku ustąpienia
    pierwszeństwa pieszemu na przejściu oraz z odpowiedzialności za
    potrącenie pieszego na takim przejściu.

    Póki co to właśnie ty i tobie podobni fantazjują i wymyślają pojęcia,
    które nie istnieją Prawie o Ruchu Drogowym jak np. to "wtargnięcie".

    Sąd nie może karać powołując się na pojęcia, których nie zna
    prawodawstwo. Musi wskazać konkretny artykuł, który został "złamany", a
    pojęcie "wtargnięcia" w PoRD nie istnieje.

    Możesz sobie dalej zmyślać i wymyślać kolejne pojęcia, ale nie pisz tych
    pierdół na publicznych forach, które czytają młodzi ludzie . Ci młodzi
    ludzie mają błędne przekonania, wyjeżdżają na drogi i zabijają ludzi, a
    później idą do pierdla na wiele lat przez takich jak ty.