  • 11. Data: 2019-05-05 12:09:40
    Temat: Re: tacy debile jak Shrek.
    Od: j...@i...pl

    On Sun, 5 May 2019 00:04:12 +0200, szod <b...@a...pl> wrote:

    >Ty odróżniasz omijanie od wymijania czy nie bardzo? Gdzie masz omijanie
    >na tym filmie? Wymijanie na przejściach póki co nie jest zabronione.

    Teoretycznie nie, ale w takim "stop drogówka" na tvn turbo czy gdzieś
    tam już kilka takich sytuacji było i kierwocy mandacik wyłapali.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 12. Data: 2019-05-05 15:17:39
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2019-05-04 18:04, Shrek wrote:

    > Ja pasuje... Tak jak pisałem z takimi debilami jak oni nie warto
    > rozmawiać. Mam nadzieję że w ciągu kilku lat poustawiają kamery z
    > analityką obrazu i skończy się eksploazja debilizmu. Kretyni
    > spokornieją, bo za omijanie na pasach jest 10 punktów, więc w prakltyce
    > będzie zółta i czerwona kartka (bo kilka punktów to kretyni zapewne mają
    > na start).

    Tu nie bylo zadnego omijania.

    --
    mk4

  • 13. Data: 2019-05-05 15:57:36
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Prawo nie wymaga wyrozumialosci ale przestrzegania. Piesi nie maja zadnych
    dodatkowych praw przy przechodzeniu na przejsciu. Najwazniejszy jest obowiazujacy
    obydwie strony zapis o koniecznosci zachowania ostroznosci. Pieszy chcacy bezpiecznie
    skorzystac z przejscia dla pieszych musi stosowac sie do obowiazujacego prawa.

  • 14. Data: 2019-05-05 17:02:01
    Temat: Re: tacy. mają pierwszeństwo.
    Od: "JaLa" <d...@t...pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Piesi nie maja zadnych
    > dodatkowych praw przy przechodzeniu na przejsciu.

    Piesi nie potrzebują dodatkowych praw. Najważniejsze jest to,
    że mają pierwszeństwo.

  • 15. Data: 2019-05-05 17:38:15
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Podeprzesz sie jakims przepisem o pierwszenstwie pieszych chcacych przejsc na
    przejsciu dla pieszych?

  • 16. Data: 2019-05-05 17:44:07
    Od: "JaLa" <d...@t...pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Podeprzesz sie jakims przepisem o pierwszenstwie pieszych chcacych
    > przejsc na przejsciu dla pieszych?

    Nie o tym pisałeś.

  • 17. Data: 2019-05-05 17:52:47
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 5 May 2019 08:38:15 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder napisał(a):

    > Podeprzesz sie jakims przepisem o pierwszenstwie pieszych chcacych przejsc na
    przejsciu dla pieszych?

    Kaperlider, rżniesz głupa. Przepisów dla "chcących" nie ma. Tym
    niemniej, jak pieszy postawi stopę na pasie, ma pierwszeństwo i masz
    deptać hamulec.
    --
    Jacek
    Błędy lekarzy leżą na cmentarzu, błędy nauczycieli siedzą w Sejmie.

  • 18. Data: 2019-05-05 17:59:10
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

> [...]

    Kaperlider, rżniesz głupa. Przepisów dla "chcących" nie ma. Tym
    niemniej, jak pieszy postawi stopę na pasie, ma pierwszeństwo i masz
    deptać hamulec. Art. 13. 1 PoRD.

  • 19. Data: 2019-05-05 18:41:35
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 05-05-2019 o 12:09, j...@i...pl pisze:

    > Teoretycznie nie, ale w takim "stop drogówka" na tvn turbo czy gdzieś
    > tam już kilka takich sytuacji było i kierwocy mandacik wyłapali.

    A za co konkretnie?
    Bo jak za niezgodne z prawem wymijanie, to mało asertywni byli.

  • 20. Data: 2019-05-05 19:34:14
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Masz racje ze jak postawi stope na jezdni to ma pierwszenstwo. Sa jednak dodatkowe
    warunki. Ma pierwszenstwo w opuszczeniu przejscia a nie w wchodzeniu na nie. Drugi
    warunek ze moze postawic stope po spelnieniu warunkow okreslonych w przepisach. Jesli
    nie stosuje sie do przepisow to zgodnie z rzymska zasada ze chcacemu nie dzieje sie
    krzywda nie moze miec do nikogo z wyjatkiem siebie pretensji.