  • 1. Data: 2011-04-22 09:29:34
    Temat: tablice znaków
    Od: Maciek P?i?z?? <p...@s...pl>

    Gdzie dostane tablice znaków w formie ascii
    chodzi mi o to by miec numer unicode,xml,nazwe i informacje dodatkowe
    powiedzmy podzial na jezyki lub na lacinskie A czy uzypelnienie lacinskiego.

  • 2. Data: 2011-04-22 10:08:10
    Temat: Re: tablice znaków
    Od: Paweł Kierski <n...@p...net>

    W dniu 2011-04-22 11:29, Maciek P?i?z?? pisze:
    > Gdzie dostane tablice znaków w formie ascii
    > chodzi mi o to by miec numer unicode,xml,nazwe i informacje dodatkowe
    > powiedzmy podzial na jezyki lub na lacinskie A czy uzypelnienie lacinskiego.

    unicode.org/PUBLIC albo jakoś podobnie

    --
    Paweł Kierski
    n...@p...net

  • 3. Data: 2011-04-22 19:04:17
    Od: Maciek P?i?z?? <p...@s...pl>

    Paweł Kierski wrote:

    > unicode.org/PUBLIC albo jakoś podobnie

    ale ja potrzebuje pliku a nie pdf. po za tym nie ma tam podzialu do czego
    nalezy.

  • 4. Data: 2011-04-22 19:49:19
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Fri, 22 Apr 2011 21:04:17 +0200, Maciek P?i?z??

    a gugla nie masz?...

    A.L.

  • 5. Data: 2011-04-22 20:49:04
    Temat: Re: tablice znak?w
    Od: Maciek P?i?z?? <p...@s...pl>

    A. L. wrote:

    > On Fri, 22 Apr 2011 21:04:17 +0200, Maciek P?i?z??

    > a gugla nie masz?...

    a co ma piernik do wiatraka
    masz gdzies zapisane takie tablice czy sie zgrywasz?

  • 6. Data: 2011-04-22 23:25:02
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Fri, 22 Apr 2011 22:49:04 +0200, Maciek P?i?z??

    >a co ma piernik do wiatraka
    >masz gdzies zapisane takie tablice czy sie zgrywasz?

    Zgrywam sie. Potzrebujesz takie tablice z odneisieniem do domu?

    A.L.

  • 7. Data: 2011-04-23 10:00:28
    Od: "Wiktor S." <w...@M...fm>

    > ale ja potrzebuje pliku a nie pdf

    ftp://ftp.unicode.org

  • 8. Data: 2011-04-25 14:29:21
    Od: Paweł Kierski <n...@p...net>

    O właśnie! Po HTTP też dostępne: http://www.unicode.org/Public/

    --
    Paweł Kierski
    n...@p...net

  • 9. Data: 2011-04-26 10:01:51
    Od: Maciek P?i?z?? <p...@s...pl>

    A. L. wrote:

    > On Fri, 22 Apr 2011 22:49:04 +0200, Maciek P?i?z??

    > Zgrywam sie. Potzrebujesz takie tablice z odneisieniem do domu?

    nie, ale nazwy wcale nie sa ujednolicone. Dlatego znalezienie dobrych tablic
    to problem