  • 1. Data: 2011-04-19 23:05:36
    Temat: AutoIt v3
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    Nie znałem tego wcześniej. Interpreter pewnej wersji basica + edytor z
    podświetlaniem składni i zwijaniem + kompilator. Niewielka instalka,
    około 8 MB, natychmiastowe uruchomienie a i można utworzyć samodzielne
    Exe, niewielkie rzędu 300 KB jak w bardzo wczesnych wersjach Delphi.
    Potrzebowałem tego bo chciałem dodać walutę PLN do konwertera jednostek
    BTConvert (uwzględnia bitcoiny,gramy złota i Linden dolary)
    Nie znałem tego wcześniej ale na pierwszy rzut oka łatwiejsze od np.
    Pythona.
    Mogę przesłać poprawiony kod ze źródłami albo (aby nie ryzykować wirusa)
    prześlę same źródła do łatwego skompilowania w AutoIt.
    Oryginalny jest na http://dl.dropbox.com/u/2900906/BTConvert.zip
    Mała podpowiedź: klikając na symbolu waluty, wczytuje się do
    przeglądarki strona na jej temat.
    Proszę przetestować.

  • 2. Data: 2011-04-20 04:39:33
    Temat: Re: AutoIt v3
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2011-04-20 01:05, Borneq pisze:
    > Nie znałem tego wcześniej. Interpreter pewnej wersji basica + edytor z
    > podświetlaniem składni i zwijaniem + kompilator. Niewielka instalka,

    Bardzo łatwo jest pobrać tekst z internetu a z tego tekstu za pomocą
    wyrażeń regularnych pobrać to co chcemy.
    Nie ma debuggera ale jest do tego zewnętrzny, trzeba skompilować również
    AutoIt3Wrapper. na razie walczę z tym debuggerem bo ścieżki ma do
    "Program Files (x86)" (Windows 7 ?), gdy ustawiam, odtwarza je. GDy
    utworzę tam folder, w plikach źródłowych czepia się podwójnej deklaracji
    zmiennej. Ale może coś się uda postawić pod XP.

  • 3. Data: 2011-04-20 06:05:21
    Od: " fir" <f...@g...pl>

    > Nie znałem tego wcześniej ale na pierwszy rzut oka łatwiejsze od np.
    > Pythona.

    ja jak czytam 'scripting language' to mnie to jakos zniecheca (nie wiem
    moze dlaczego); natomiast jak slysze interpreter i exe to jest to dla mnie
    bardziej ok; nie mam czsu sie przyjzec - zucilem tylko okiem ale python
    raczej fajniejszy (pythona tez dokladnie nie znam ale z tego co
    kiedys sie interesowalem to python wydawal mi sie ok, chyba ze sie
    pogorszyl - mozna chyba powiedziec ze python to dzisiejszy basic -
    nie mam chwili czasu by sobie odswiezyc tamte tematy

  • 4. Data: 2011-04-20 11:30:50
    Od: Szyk <s...@o...pl>

    > Nie znałem tego wcześniej ale na pierwszy rzut oka łatwiejsze od np.
    > Pythona.

    Łatwiejsze od Pythona - raczej jakiś żart???

    > Proszę przetestować.

    Pod Win 7 32bit działa!

  • 5. Data: 2011-04-27 23:02:16
    Od: Piotr hawat Kostrzewa <hawat@_CUT_hawat.pl>

    Autoit to zupełnie inna liga niż - powiedzmy - python. Autoit to "raczej"
    skryptowy język automatyzacji GUI, rozwijający możliwości wbudowanego w
    windows interpretera basica. Osobiście bardzo sobie autoita cenię - w
    sytuacjach gdy trzeba oprogramować obsługę "jakiejś" aplikacji
    windowsowej, gdzie dostępny jest tylko GUI - autoit sprawdza się świetnie.

    --
    http://hawat.pl

  • 9. Data: 2011-04-28 16:07:18
    Od: Piotr Kulinski <p...@w...pl>

    Wed, 27 Apr 2011 23:03:58 +0000 (UTC), na pl.comp.programming, Piotr hawat
    Kostrzewa napisał(a):

> [...]
    > sytuacjach gdy trzeba oprogramować obsługę "jakiejś" aplikacji
    > windowsowej, gdzie dostępny jest tylko GUI - autoit sprawdza się świetnie.

    AutoIt to typowy produkt do testów automatycznych aplikacji i nie ma co go
    porównywać z Python'e, czy jakimkolwiek innym językiem programowania

    --
    pozdrawiam, GG i SkyPe w X-nagłówku posta, e-mail: zmień wpw na wp
    piotr