  • 21. Data: 2014-01-14 19:59:41
    Temat: Re: tablet 8-calowy, co wybrac
    Od: "meander" <m...@t...pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości
    news:lb417h$scu$1@node2.news.atman.pl...

    > Nie ma HDMI :P

    "Ma" za pomocą MHL, jak podają w specyfikacji. Reszta parametrów mi też
    bardzo odpowiada.

  • 22. Data: 2014-01-14 20:19:48
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 14.01.2014, 19:59, meander pisze:

    > "Ma" za pomocą MHL, jak podają w specyfikacji. Reszta parametrów mi też
    > bardzo odpowiada.

    No ta, ale do adaptera jeszcze musisz dolozyc kasy. A jak piszesz "chcę
    tym móc zastąpić komputer" to android raczej sredni do tego, no ale jak
    wolisz, twoj wybor ;)

  • 23. Data: 2014-01-14 21:08:20
    Od: "meander" <m...@t...pl>

    > No ta, ale do adaptera jeszcze musisz dolozyc kasy. A jak piszesz "chcę
    > tym móc zastąpić komputer" to android raczej sredni do tego, no ale jak
    > wolisz, twoj wybor ;)

    Jakoś zaryzykuje. Potrzebuje tego do internetu, oglądania filmów i zdjęć,
    sprawdzania poczty, gadu, skype, pdf, ebooki, openoffice, słuchanie
    muzyki, wikipedia i takie tam.

  • 24. Data: 2014-01-14 22:57:04
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 14.01.2014, 21:08, meander pisze:

    > Jakoś zaryzykuje. Potrzebuje tego do internetu, oglądania filmów i
    > zdjęć, sprawdzania poczty, gadu, skype, pdf, ebooki, openoffice,
    > słuchanie muzyki, wikipedia i takie tam.

    Jesli juz Samsung to moze poczekasz chwile na wlasnie pokazanego na CES
    Galaxy Tab Pro 8.4? Rozdzielczosc ekranu DUZO lepsza, kamera lepsza,
    procesor lepszy. Macalem go i zapowiada sie to zacny sprzet.
    http://www.samsungmobilepress.com/2014/01/07/GALAXY-
    TabPRO-(8.4)-1

  • 25. Data: 2014-01-15 08:56:03
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-01-14, o godz. 17:03:00
    "meander" <m...@t...pl> napisał(a):

    > Nie zamierzam korzystać z żadnej chmury, choinka owszem może sobie
    > być, napisałem przecież, że chcę tym móc zastąpić komputer.

    Nie zastąpisz. Tablet to całkiem co innego niż komputer. Jego główna
    zaleta to mobilność. A próba zrobienia z niego komputera przez
    podłączanie komputerowych akcesoriów zabija ta mobilność. Mniej więcej
    tak jakbyś zamiast ciężarówki do przewozu materiałów na budowę domu
    chciał użyć osobówki z przyczepką. Niby się da ale wygodne i niezawodne
    to na pewno nie będzie. Choć oczywiście znajda się maniacy którzy
    przewiozą te materiały Fiatem 126p bez przyczepki.

    Zdrówko

  • 26. Data: 2014-01-15 12:20:55
    Od: "meander" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Maciek Babcia Dobosz" <b...@j...org.pl> napisał w
    wiadomości news:20140115085603.53d46b23@babcia-workstation...

> [...]
    > to na pewno nie będzie. Choć oczywiście znajda się maniacy którzy
    > przewiozą te materiały Fiatem 126p bez przyczepki.

    Niby dlaczego? Nie rozumiesz, że chcę mieć mobilny tablet, z _możliwością_
    przerobienia go w funkcjonalny laptop w domu?
    Skoro ktoś raz buduje ten dom, to ma specjalnie kupić ciężarówkę, mimo że
    jeździ osobówką?

  • 27. Data: 2014-01-15 12:22:29
    Od: "meander" <m...@t...pl>

> [...]
    > Galaxy Tab Pro 8.4? Rozdzielczosc ekranu DUZO lepsza, kamera lepsza,
    > procesor lepszy. Macalem go i zapowiada sie to zacny sprzet.

    Mam zamiar kupić pod koniec miesiąca, a co jest nie tak z rozdzielczością
    i kamerą tego?
    Widziałem próbne fotki na necie i były niezłe. Poza tym chcę 8 cali, nie 7
    jak Dell, nie 7,4 tylko właśnie 8 do moich zastosowań wydaje się być
    idealne.

  • 28. Data: 2014-01-15 12:49:34
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 15 Jan 2014 12:20:55 +0100, meander napisał(a):

> [...]
    > przerobienia go w funkcjonalny laptop w domu?
    > Skoro ktoś raz buduje ten dom, to ma specjalnie kupić ciężarówkę, mimo że

    tak, znałem jednego takiego. Z dokładnie takich samych powodów kupił sobie
    minivana na czas budowy domu.
    Samochód nie sprawdzał się ani jako osobówka w jego przypadku, ani
    dostawczy. Psuł się na potęgę, a po zakończeniu budowy był tak zajechany
    przez wożenie materiałów budowlanych, że nie dość, że nie nadawał się do
    niczego, to jeszcze nikt tego nie chciał, nawet za grosze. Bo nie nadawał
    się do niczego.

    Tablet nadaje się do "przerobienia" na laptop w pewnym ograniczonym
    zakresie. Dzięki temu od prawie 2 lat nie muszę wozić ze sobą laptopa. Ale
    też dzięki temu, że dzięki 3G i WakeOnLan wszędzie tam, gdzie ograniczenia
    tabletu się odzywają, mogę po prostu odpalić VPN i RDP do laptopa.

    Natomiast w domu/biurze nie widzę potrzeby męczyć się z typowymi pracami
    przy biurku na tablecie, szkoda oczu i kręgosłupa. Natomiast tablet
    świetnei sprawdza się jako stricte tablet,np. w wygodnym fotelu do
    poczytania magazynów albo pogadania na skype.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 29. Data: 2014-01-15 14:14:53
    Od: "meander" <m...@t...pl>

> [...]
    > świetnei sprawdza się jako stricte tablet,np. w wygodnym fotelu do
    > poczytania magazynów albo pogadania na skype.

    Mi po prostu często nie chce się podchodzić do kompa i go odpalać, gdy
    chcę sprawdzić jedną rzecz w sieci, a taki tablet może sobie leżeć przy
    kanapie i w każdej chwili
    mogę do niego sięgnąć.
    Jak będę chciał to podłącze go do telewizora z klawiaturą i myszką, bo
    niby czemu nie?

  • 30. Data: 2014-01-15 14:30:08
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 15 Jan 2014 14:14:53 +0100, meander napisał(a):

    > Mi po prostu często nie chce się podchodzić do kompa i go odpalać, gdy
    > chcę sprawdzić jedną rzecz w sieci, a taki tablet może sobie leżeć przy
    > kanapie i w każdej chwili
    > mogę do niego sięgnąć.

    Mnie też się nie chce. Co nie oznacza automatycznie, że tablet jest w
    stanie zastąpić peceta we wszystkim.

    > Jak będę chciał to podłącze go do telewizora z klawiaturą i myszką, bo
    > niby czemu nie?

    Z wielu powodów. Choćby z takiego, że wtedy już nie będzie leżał przy
    kanapie.
    ALbo okaże się, że leżąc przy kanapie rozładował się do zera a po podpięciu
    odpali się dopiero za 20 minut