    From: Waldek Godel <n...@o...info>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: tablet 8-calowy, co wybrac
    Date: Wed, 15 Jan 2014 11:49:34 +0000

    Dnia Wed, 15 Jan 2014 12:20:55 +0100, meander napisał(a):

    > Niby dlaczego? Nie rozumiesz, że chcę mieć mobilny tablet, z _możliwością_
    > przerobienia go w funkcjonalny laptop w domu?
    > Skoro ktoś raz buduje ten dom, to ma specjalnie kupić ciężarówkę, mimo że
    > jeździ osobówką?

    tak, znałem jednego takiego. Z dokładnie takich samych powodów kupił sobie
    minivana na czas budowy domu.
    Samochód nie sprawdzał się ani jako osobówka w jego przypadku, ani
    dostawczy. Psuł się na potęgę, a po zakończeniu budowy był tak zajechany
    przez wożenie materiałów budowlanych, że nie dość, że nie nadawał się do
    niczego, to jeszcze nikt tego nie chciał, nawet za grosze. Bo nie nadawał
    się do niczego.

    Tablet nadaje się do "przerobienia" na laptop w pewnym ograniczonym
    zakresie. Dzięki temu od prawie 2 lat nie muszę wozić ze sobą laptopa. Ale
    też dzięki temu, że dzięki 3G i WakeOnLan wszędzie tam, gdzie ograniczenia
    tabletu się odzywają, mogę po prostu odpalić VPN i RDP do laptopa.

    Natomiast w domu/biurze nie widzę potrzeby męczyć się z typowymi pracami
    przy biurku na tablecie, szkoda oczu i kręgosłupa. Natomiast tablet
    świetnei sprawdza się jako stricte tablet,np. w wygodnym fotelu do
    poczytania magazynów albo pogadania na skype.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.