  • 1. Data: 2014-01-08 08:05:03
    Temat: Zaawansowana konfiguracja Androida - jak?
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Witam.

    Chciałbym poznać jakieś sposoby konfigurowania Androida. Nauczyć się
    czegoś więcej o nim. Potrafić skonfigurować go bardziej, niż tylko przez
    zmianę tła pulpitu.

    Czy możecie poradzić jakiś dobry poradnik, samouczek, lub coś w tym rodzaju?

    --
    MN

  • 2. Data: 2014-01-08 10:32:28
    Temat: Re: Zaawansowana konfiguracja Androida - jak?
    Od: K <...@...c>

    W dniu 08-01-2014 08:05, Marcin N pisze:
> [...]
    > zmianę tła pulpitu.
    >
    > Czy możecie poradzić jakiś dobry poradnik, samouczek, lub coś w tym

    bez korzenia? niewiele mozna tam zrobic.

  • 3. Data: 2014-01-08 10:43:18
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-01-08 10:32, K pisze:

    > bez korzenia? niewiele mozna tam zrobic.

    Napisz coś więcej.

    --
    MN

  • 4. Data: 2014-01-08 10:49:35
    Od: K <...@...c>

    W dniu 08-01-2014 10:43, Marcin N pisze:

    > Napisz coś więcej.

    nie majac korzenia, niewiele mozna tam sobie dokonfigurowac wzgledem
    dostepnych opcji w menu.
    czyli nie usuniesz gowien typu pejs itp, nakladek od producentow, nie
    podmienisz /etc/hosts itp itd.

  • 5. Data: 2014-01-08 11:21:16
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-01-08 10:49, K wrote:

    > nie majac korzenia, niewiele mozna tam sobie dokonfigurowac wzgledem
    > dostepnych opcji w menu.
    > czyli nie usuniesz gowien typu pejs itp, nakladek od producentow, nie
    > podmienisz /etc/hosts itp itd.

    Chyba za daleko idziesz, pytajacy startuje z poziomu zmianyu tapet jak
    sam wspomnial.
    Rootem na tym poziomie zaawansowania tylko sobie zaszkodzi.

    Moze i jest jakis tego typu poradnik (zapewne sporo dalo by przeczytanie
    instrukcji telefonu, jesli omawia ona rowniez system).
    Najwiecej jednak daje doswiadczalne podejscie, czytanie forow, czy stron
    poswieconych tej tematyce.

  • 6. Data: 2014-01-08 11:28:29
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-01-08 11:21, atm pisze:

> [...]
    > instrukcji telefonu, jesli omawia ona rowniez system).
    > Najwiecej jednak daje doswiadczalne podejscie, czytanie forow, czy stron

    Otóż to.
    Adnroid jest dla mnie nowością, ale chętnie się zagłębię.
    Podsuniecie jakieś linki z wiedzą?

    --
    MN

  • 7. Data: 2014-01-08 13:37:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marcin N" 52cd284c$0$2356$6...@n...neostrada.pl

    > Adnroid jest dla mnie nowością, ale chętnie się zagłębię.
    > Podsuniecie jakieś linki z wiedzą?

    Ja Ci podsunę. ;)

    https://play.google.com/store?hl=pl

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2014-01-08 13:49:42
    Od: atm <...@v...pl>

    > Otóż to.
    > Adnroid jest dla mnie nowością, ale chętnie się zagłębię.
    > Podsuniecie jakieś linki z wiedzą?

    http://www.engadget.com/
    http://forum.android.com.pl/forum.php
    http://android.com.pl/
    http://androidnow.pl/
    http://antyweb.pl/
    http://www.spidersweb.pl/
    http://forum.cyanogenmod.com/ (ale to z rootem)

    Nie ma jednak jak konkretna potrzeba; zeby problem rozwiazac bedziesz
    musial troche poszukac, poprobowac itd i w ten sposob bedziesz nabywal
    wiedzy.

  • 9. Data: 2014-01-08 15:25:09
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Wed, 08 Jan 2014 11:28:29 +0100, Marcin N
    <m...@o...pl> wrote:

    >Otóż to.
    >Adnroid jest dla mnie nowością, ale chętnie się zagłębię.
    >Podsuniecie jakieś linki z wiedzą?

    Jeśli chcesz coś więcej zrobić w telefonie to wejdź na forum
    forum.android.com.pl do działu swojego telefonu, zacznij czytać
    poradniki i powoli możesz zacząć modyfikacje. Ważne aby dokładnie
    robić zgodnie z poradnikami.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2014-01-08 16:01:23
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "dizel" p...@4...com

> [...]
    > forum.android.com.pl do działu swojego telefonu, zacznij czytać
    > poradniki i powoli możesz zacząć modyfikacje. Ważne aby dokładnie

    Dobrze mu napisano -- bez roota nic nie zrobi ciekawego a gdy
    już nauczy się rootowania, nie będzie zadawał głupich pytań. ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'