  • 31. Data: 2014-01-15 14:54:56
    Temat: Re: tablet 8-calowy, co wybrac
    Od: "meander" <m...@t...pl>

    news:1fccd3r5uity4.dlg@lepper.institute.com...

    > Mnie też się nie chce. Co nie oznacza automatycznie, że tablet jest w
    > stanie zastąpić peceta we wszystkim.

    > Z wielu powodów. Choćby z takiego, że wtedy już nie będzie leżał przy
    > kanapie.
    > ALbo okaże się, że leżąc przy kanapie rozładował się do zera a po
    > podpięciu
    > odpali się dopiero za 20 minut

    Wtedy ja też nie będę leżał, tylko siedział w fotelu/na krześle i
    przeprowadzał np transakcje w banku,
    to mają być sytuacje awaryjne, dlatego chcę mieć po prostu taką możliwość,
    czy się sprawdzi-czas pokaże.

  • 32. Data: 2014-01-15 15:07:37
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 15 Jan 2014 14:54:56 +0100, meander napisał(a):

    > Wtedy ja też nie będę leżał, tylko siedział w fotelu/na krześle i
    > przeprowadzał np transakcje w banku,

    Twoje biurko to potrafi? Zazdroszczę, naprawdę.
    Żadne z moich tego nie potrafi, muszę dopiero postawić na nim komputer.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 33. Data: 2014-01-15 15:31:54
    Od: "meander" <m...@t...pl>

    > Twoje biurko to potrafi? Zazdroszczę, naprawdę.
    > Żadne z moich tego nie potrafi, muszę dopiero postawić na nim komputer.

    Jakie znowu biurko, czego nie potrafi, o czym Ty mówisz człowieku? Jakiś
    ciężko pojmujący jesteś?
    Podałem czego szukam, znalazłem sprzęt który mi odpowiada i spełni swoje
    funkcje do których chcę go wykorzystać,
    a Ty mi chcesz coś udowodnić, tylko nie wiem co, że nie da się pić mleka z
    butelki, że wino smakuje lepiej z kieliszka, niż ze szklanki? że łatwiej
    pływa się w basenie niż wannie? No jakbym o tym nie wiedział, ale ja chcę
    pływać w wannie machając rękoma w powietrzu, założę sobie nawet piankę
    nurkową i będę czuł się jak na Hawajach i nic Ci do tego, bo mi to pasuje
    i takie mam prawo.
    EOT

  • 34. Data: 2014-01-15 17:32:10
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 15 Jan 2014 15:31:54 +0100, meander napisał(a):

    > Jakie znowu biurko, czego nie potrafi, o czym Ty mówisz człowieku? Jakiś
    > ciężko pojmujący jesteś?

    Zostawiłem specjalnie cytat jeszcze u góry. Sytuacja dotyczyła przypadku,
    że chcesz coś zrobić a tu okazuje się, że tablet się wyładował. Większość
    tabletów ma taką brzydką cechę, że całkowicie wyładowane nie pozwolą się
    uruchomić, zanim nie podładują spowrotem kilku procent baterii. Potrafi to
    trwać 20-30 minut.
    Stwierdziłeś, co widać powyżej, że usiądziesz w fotelu krześle i
    przeprowadzisz transakcję w banku. Problem z czego? Z tego krzesła, czy z
    magicznego biurka? Komputera nie będziesz mieć, bo wielokrotnie w tym wątku
    podkreślałeś wymaganie, że tablet ma go zastąpić

    Więc nie przemyślałeś swoich wymagań? A może najzwyczajniej w świecie
    trollujesz?

    Nie masz zielonego pojęcia o urządzeniach mobilnych (co bardzo dobitnie
    widać np tutaj: Message-ID: <52d55f8b$0$2216$65785112@news.neostrada.pl>)
    co jednak nie przeszkadza ci oceniać tonem znawcy wszystkich propozycji,
    posuwając się przy tym dosyć bezczelnie do prób jakiejś chorej
    psychoanalizy rozmówcy, która ma niewiadomo-co udowodnić.

    Dosyć ciekawy sobie wybrałeś styl dyskusji.
    Nie, żeby jakoś bardzo odkrywczy, ta grupa już wielu takich widziała.
    Niektórzy stali się wręcz legendami polskiego usenetu.

  • 35. Data: 2014-01-15 17:43:36
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 15.01.2014, 12:22, meander pisze:
> [...]
    TabPRO-(8.4)-1

    > Mam zamiar kupić pod koniec miesiąca, a co jest nie tak z
    > rozdzielczością i kamerą tego?
    > Widziałem próbne fotki na necie i były niezłe. Poza tym chcę 8 cali, nie
    > 7 jak Dell, nie 7,4 tylko właśnie 8 do moich zastosowań wydaje się być
    > idealne.

    Oj, albo jest problem z pisaniem albo z czytaniem ;) Dell Venue 8 ma 8
    cali i do takiego wczesniej wysylalem link. Ten Galaxy Tab Pro z
    poprzedniego posta ma 8.4" a nie 7.4".

    I nie pisalem, ze cos jest nie tak z "rozdzielczoscia i kamera tego",
    ale po prostu w nowym JEST lepiej. Gdybys zobaczyl na zywo roznice w
    wyswietlaczu miedzy 1280x800 a 2560x1600 to bys zrozumial ;)