  • Data: 2014-01-14 15:12:04
    Temat: Re: tablet 8-calowy, co wybrac
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "neoniusz" lb1leh$neo$...@n...news.atman.pl

    > Acer robi calkiem dobre tablety ostatnio, nie ma sie co zrazac. Kiedys to
    faktycznie bylo badziewie,

    Znam Acera od około 30 (trzydzieści) lat i twierdzę, że
    w tym czasie robił dobre (albo i bardzo dobre) urządzenia.

    > ale nowe laptopy i tablety im nawet wychodza. Poza tym aktualnie prawie wszystko to
    chinszczyzna.

    Acer to tajwański producent a Tajwan to Chiny, tyle tylko,
    że inne niż ludowe. Asus i HTC to też Tajwańscy producenci.

    Skoro na świecie co 5 człowiek jest Chińczykiem -- raczej
    nietrudno znaleźć produkty wykonane w Chinach. Terytorialnie
    Chiny także nie należą do małych krajów. :)

    > Siedze zawodowo w mozna powiedziec "porownywaniu" takich sprzetow i troche sie ich
    przez moje rece przewinelo ;)

    Przez moje także -- właśnie około ćwierci/ćwiartki wieku temu.
    (od połowy lat 80 do połowy lat 90)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'