  • Data: 2014-01-15 08:56:03
    Temat: Re: tablet 8-calowy, co wybrac
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2014-01-14, o godz. 17:03:00
    "meander" <m...@t...pl> napisał(a):

    > Nie zamierzam korzystać z żadnej chmury, choinka owszem może sobie
    > być, napisałem przecież, że chcę tym móc zastąpić komputer.

    Nie zastąpisz. Tablet to całkiem co innego niż komputer. Jego główna
    zaleta to mobilność. A próba zrobienia z niego komputera przez
    podłączanie komputerowych akcesoriów zabija ta mobilność. Mniej więcej
    tak jakbyś zamiast ciężarówki do przewozu materiałów na budowę domu
    chciał użyć osobówki z przyczepką. Niby się da ale wygodne i niezawodne
    to na pewno nie będzie. Choć oczywiście znajda się maniacy którzy
    przewiozą te materiały Fiatem 126p bez przyczepki.

    Zdrówko