  • 1. Data: 2012-11-01 01:27:53
    Temat: t-mobile: rezygnacja z usług emailem?
    Od: "Q" <n...@s...org>

    Czy w t-mobile (abonament) mozna zlecic rezygnacje z usług emailem?
    Czy nie obejdzie sie bez wizyty w salonie?

  • 2. Data: 2012-11-01 12:24:26
    Temat: Re: t-mobile: rezygnacja z usług emailem?
    Od: osiek <o...@g...pl>

    Q pisze:
    > Czy w t-mobile (abonament) mozna zlecic rezygnacje z usług emailem?
    > Czy nie obejdzie sie bez wizyty w salonie?

    Musisz się wybrać do salonu, albo na pocztę i wysłać im papierek. Bo
    wątpie aby już taka nowoczesność nastała, żeby przyjmowali rozwiązanie
    umwy elektronicznie (e-mailem), ale i tak wtedy byłby wymagany podpis
    elektroniczny.

  • 3. Data: 2012-11-01 14:24:51
    Od: Jacek Midura <j...@...krakow.pl>

    Dnia 2012-11-01, o godz. 12:24:26
    osiek <o...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > wątpie aby już taka nowoczesność nastała, żeby przyjmowali
    > rozwiązanie umwy elektronicznie (e-mailem), ale i tak wtedy byłby

    Dwa razy wypowiadałem umowę (jeszcze w Erze) mailowo i nie było
    problemu. Trzeba wysłać zeskanowane, podpisane wypowiedzenie.

    --
    Jacek Midura

  • 4. Data: 2012-11-01 21:19:03
    Od: "Q" <n...@s...org>

> [...]
    > wątpie aby już taka nowoczesność nastała, żeby przyjmowali rozwiązanie
    > umwy elektronicznie (e-mailem), ale i tak wtedy byłby wymagany podpis

    W Play, Orange (i nie tylko) emailem tez dziala.

  • 5. Data: 2012-11-01 21:19:41
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Dwa razy wypowiadałem umowę (jeszcze w Erze) mailowo i nie było
    > problemu. Trzeba wysłać zeskanowane, podpisane wypowiedzenie.

    Dzieki za konkret- czyli wyslac takiego maila na b...@t...pl?

    PS
    Nie moge znalezc linka do takich informacji na ich stronie.
    Tobie sie udalo? :)

  • 6. Data: 2012-11-01 23:44:44
    Od: Jacek Midura <j...@...krakow.pl>

    Dnia 2012-11-01, o godz. 21:19:41
    "Q" <n...@s...org> napisał(a):

    > Dzieki za konkret- czyli wyslac takiego maila na b...@t...pl?

    Tak.

    > PS
    > Nie moge znalezc linka do takich informacji na ich stronie.
    > Tobie sie udalo? :)

    Nie, telefoniczne BOA po delikatnym nacisku przyznało że tak można.

    --
    Jacek Midura