  • Data: 2011-11-25 20:34:03
    Temat: Re: szybkie pytanie - odpowiednik 50/60d
    Od: Tomek <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-11-25 21:25, Lol pisze:

    > Dokładnie - "uszkodzonych" jest tak z 1/3.

    > Jeśli nie są akurat "uszkodzone"... ;)

    Chcesz mi powiedzieć że canon wypuszcza tysiece uszkodzonych szkie a
    potem pozbawia korpusy mozliwości regulacji? Tylko po to zeby nikon
    sprzedał więcej puszek :)
    Jak oni się na rynku utrzymuja ?
    Ja nie znam nikogo z takimi problemami, wpisz w google 70-200 problem z
    ostroscią, ile znajdziesz postów na dziesiątki tysięcy sprzedanych
    szkieł, 90% problemów to szkła z drugiej ręki.
    Mikroregulacja to mit.

    Tomek