  • Data: 2011-11-25 20:47:25
    Temat: Re: szybkie pytanie - odpowiednik 50/60d
    Od: "Lol" <l...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chcesz mi powiedzieć że canon wypuszcza tysiece uszkodzonych szkie a potem
    > pozbawia korpusy mozliwości regulacji? Tylko po to zeby nikon sprzedał
    > więcej puszek :)

    Szkła mieszczą się w kryteriach jakości Canona. A że sito kontroli jakości
    jest niespecjalnie gęste, można przeczytać (i zobaczyć) np. tu:
    http://www.optyczne.pl/113.3-Test_obiektywu-Canon_EF
    _35_mm_f_1.4L_USM_Budowa_i_jakość_wykonania.html

    > Jak oni się na rynku utrzymuja ?
    Jak widać nie trzeba produkowac idealnych przedmiotów - wystraczy, aby
    większość była przyzwoita.

    > Ja nie znam nikogo z takimi problemami, wpisz w google 70-200 problem z
    > ostroscią, ile znajdziesz postów na dziesiątki tysięcy sprzedanych szkieł,

    Google mi nie potrzebne w tym wypadku - mam również 70-200 i musisz mi
    uwierzyć, że wiem coś na temat ostrzenia mojego egzemplarza.

    >90% problemów to szkła z drugiej ręki.
    Być może.

    > Mikroregulacja to mit.

    Tak mit - podobnie jak opryszczka, kontrole biletów w komunikacji miejskiej,
    zdrady małżeńskie i psujące się Mercedesy.

    --
    Lol