  • 11. Data: 2014-11-06 10:26:43
    Temat: Re: szybkie pytanie
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    idźcie się spuszczać po/eu-wnioskami do wolnej europy...
    może i grant wam przydzielą...

  • 12. Data: 2014-11-06 13:06:52
    Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Kurczyk" <g...@c...slupsk.pl> napisał w
    wiadomości

    > A może on włazi gdzieś na zagraniczne fora, tłumaczy zgłoszony przez kogoś problem
    na polski i wrzuca tutaj. Potem jak uzyska
    > odpowiedź, to tłumaczy to znowu na ichni i na zagranicznym forum udaje, że się zna
    ;-)

    I może mu jeszcze za to płacą! :D

    --
    Pzdr.
    Marek

  • 13. Data: 2014-11-06 17:26:02
    Od: jg <f...@f...pl>

    Dnia Thu, 06 Nov 2014 08:12:00 +0100, Grzegorz Kurczyk napisał(a):

    > Śledząc jego działalność na innych grupach stwierdzam, że to ciekawy
    > przypadek socjologiczny ;-)

    ja podejrzewam juz od dawna, ze to my jestesmy obiektami i przypadkami w
    tym 'czyms'...

    przeciez nikt z nas nie moze miec zludzen, ze koles ma naprawde do
    czynienia z opisywanymi przez siebie przypadkami... golym okiem widac, ze
    te problemy sa sztucznie generowane, wymyslane, w liczbie przekraczajacej
    zdrowy rozsadek... pytania zadawane chaotycznie, nieprecyzyjnie - tak
    naprawde to kolesiowi wcale nie zalezy na rozwiazywaniu problemow... razaca
    nieznajomosc podstawowych kwestii wyklucza to, ze koles ma z tematami do
    czynienia naprawde, a jak go dopytac o szczegoly to maskuje sie belkotem.

    a po co ta szopka? to moze wie tylko kilka osob - byc moze nie wymysla tego
    w pojedynke; troche duzy rozrzut tematyczny - to tlumaczy braki w wiedzy.

    w kazdym razie dziwia mnie ludzie probujacy mu cos wyjasniac...

    --
    jg

  • 14. Data: 2014-11-06 18:37:43
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    no kurwa, to se postrzelaliście z dupy,
    oj granty się posypią, już roman z zemłą wiedzą komu to się bardziej
    należy...

    sam sobie odpowiem, że 10 Hz to za mało, mocno miga, ale już 20Hz jest ok...

    jest taka charakterystyka widmowa mojego oscyloskopu:
    http://zsyp.eu/smieci/DDS_wobul_osc_min.JPG

    czy to jest prawidłowy wykres czy coś zjebałem?

  • 15. Data: 2014-11-06 18:55:45
    Od: jg <f...@f...pl>

    Dnia Thu, 06 Nov 2014 18:37:43 +0100, platformowe głupki napisał(a):

    > czy to jest prawidłowy wykres czy coś zjebałem?

    nie, nie... bardzo ladny...

    --
    jg

  • 16. Data: 2014-11-06 19:00:15
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    udaj się po grant...

  • 17. Data: 2014-11-06 19:00:27
    Od: Mario <m...@...pl>

> [...]
    > należy...
    >
    > sam sobie odpowiem, że 10 Hz to za mało, mocno miga, ale już 20Hz jest

    To czemu pytałeś na grupie zamiast sprawdzić?

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 18. Data: 2014-11-06 19:06:31
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    przecież napisałem, nie miałem oscyloskopu, może faktycznie jakby
    poszukać gogole grafiki...

    ale to już nieważne, pytanie czy ten wykres to poprawny wykres oscyloskopu?

  • 19. Data: 2014-11-06 19:16:34
    Od: Mario <m...@...pl>

> [...]
    >
    > jest taka charakterystyka widmowa mojego oscyloskopu:
    > http://zsyp.eu/smieci/DDS_wobul_osc_min.JPG
    >
    > czy to jest prawidłowy wykres czy coś zjebałem?

    Bez informacji o kalibracjach osi nic się nie da powiedzieć.
    Pasmo przenoszenia to częstotliwość przy jest spadek o 3dB. Tu wygląda,
    że testujesz go w wielokrotnie szerszym zakresie niż jego pasmo.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 20. Data: 2014-11-06 19:22:47
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl>

    W dniu 06.11.2014 o 18:37, platformowe głupki pisze:
> [...]
    >
    > jest taka charakterystyka widmowa mojego oscyloskopu:
    > http://zsyp.eu/smieci/DDS_wobul_osc_min.JPG
    >
    > czy to jest prawidłowy wykres czy coś zjebałem?

    coś zjebałeś.