-
11. Data: 2012-03-14 11:14:57
Temat: Re: szybka diagnostyka?
Od: januszek <j...@p...irc.pl>
Chris napisa?(a):
> Na pewno nie poczeka :) a reklamacje można złożyć o ile są widoczne
> uszkodzenia zewnętrzne paczki ...
Reklamacje mozna zlozyc w okreslonym w ustawie terminie ;) I to jest
chyba jedyne ograniczenie. Inna rzecz ze zlozenie reklamacji nie jest
rownowazne z uznaniem reklamacji.
j.
--
"Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"
-
12. Data: 2012-03-14 11:15:47
Temat: Re: szybka diagnostyka?
Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>
Dnia 2012-03-14, o godz. 12:04:44
"Chris" <s...@s...net> napisał(a):
> Tak ale nigdzie nbie było napisane że toi sprzęt po serwisie :)
Nigdzie też nie jest napisane że to jest zakup. Twórca wątku napisał
"Będę odbierał sprzęt od kuriera" co nijak nie sugeruje że był to zakup
i ma 10 dni.
> Na pewno nie poczeka :) a reklamacje można złożyć o ile są widoczne
> uszkodzenia zewnętrzne paczki ...
Poczeka - tylko trzeba mu to jasno powiedzieć. Ci którzy do mnie
przyjeżdżają ze mnie czekają aż otworzę i sprawdzę
zawartość - zwłaszcza jeśli coś jest używane. Czasami nie chcą ale
wtedy telefon do centrali czyni cuda. Najwięcej problemów jest z małymi
firemkami kurierskimi ale tych tez da się utemperować. W ten sposób np.
od ręki stwierdziłem jakiś 1-2 miesiące temu że w paczce z serwisu
Asusa z Koszalina (Pozdrowienia za wmawianie zalania każdego sprzętu
którego nie chcą naprawić! ;-) ) brak jest zasilacza wysłanego razem z
laptokiem. Reklamacja z potwierdzeniem kuriera i kilka dni później
miałem nowy zasilacz bo poprzedni nie wiadomo gdzie był.
Zdrówko
-
13. Data: 2012-03-14 11:26:56
Temat: Re: szybka diagnostyka?
Od: "Chris" <s...@s...net>
Maciek Babcia Dobosz nabazgrał(a):
> Dnia 2012-03-14, o godz. 12:04:44
> "Chris" <s...@s...net> napisał(a):
>> Tak ale nigdzie nbie było napisane że toi sprzęt po serwisie :)
> Nigdzie też nie jest napisane że to jest zakup. Twórca wątku napisał
> "Będę odbierał sprzęt od kuriera" co nijak nie sugeruje że był to zakup
> i ma 10 dni.
Nijak ...
>> Na pewno nie poczeka :) a reklamacje można złożyć o ile są widoczne
>> uszkodzenia zewnętrzne paczki ...
> Poczeka - tylko trzeba mu to jasno powiedzieć. Ci którzy do mnie
> przyjeżdżają ze mnie czekają aż otworzę i sprawdzę
> zawartość - zwłaszcza jeśli coś jest używane. Czasami nie chcą ale
> wtedy telefon do centrali czyni cuda. Najwięcej problemów jest z małymi
> firemkami kurierskimi ale tych tez da się utemperować. W ten sposób np.
> od ręki stwierdziłem jakiś 1-2 miesiące temu że w paczce z serwisu
> Asusa z Koszalina (Pozdrowienia za wmawianie zalania każdego sprzętu
> którego nie chcą naprawić! ;-) ) brak jest zasilacza wysłanego razem z
> laptokiem. Reklamacja z potwierdzeniem kuriera i kilka dni później
> miałem nowy zasilacz bo poprzedni nie wiadomo gdzie był.
To czy poczeka zależy od kuriera tak samo jak z otwarciem paczki,
standardowa procedura jest taka że nie czeka i nie ma prawa odbiorca otwrzyć
paczki przed odebraniem przesyłi. Po odebraniu może sobie otwierać i
marudzić ile chce. Druga sprawa jest taka że jak masz stałe odbiory paczek
to kurierzy inaczej do tego podchodzą, można otwierać ale to tylko na
zasadzie znajomości z kurierem. U mnie na dziale w firmie dziennie odbiera
się ok 200 paczek i nie ma z tym problemu ale zależy to też czasami od
kuriera i firmy spedycyjnej. Poczty nie otworzysz ale już UPS,GLS, DHL bez
problemu .... a protokoły uszkodzenbia potrafią napisać nawet spokojnie na
drugi dzień ich towali czy jest protokuł czy nie.
haha widzę doświadczenia z asusem :) ps. jaka firma może współpracujemy :)
--
www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową.
-
14. Data: 2012-03-14 11:51:12
Temat: Re: szybka diagnostyka?
Od: Krystek <k...@u...pl>
Chris wrote:
>>> Na pewno nie poczeka :) a reklamacje można złożyć o ile są widoczne
>>> uszkodzenia zewnętrzne paczki ...
Chłopaki, będę miał ok. kwadransa, może 20 minut (kurier jest znajomym
znajomego) ale nie chcę przeginać. Wiem już że memtest da radę choćby
raz, dwa zapuścić lepsze to niż nic. Może macie jakieś inne propozycje
software? Najlepiej jakby dało się to zbootować z CD-ROMU lub pendrive'a.
Krystian
-
15. Data: 2012-03-14 11:57:41
Temat: Re: szybka diagnostyka?
Od: "Chris" <s...@s...net>
Krystek nabazgrał(a):
> Chris wrote:
>>>> Na pewno nie poczeka :) a reklamacje można złożyć o ile są widoczne
>>>> uszkodzenia zewnętrzne paczki ...
> Chłopaki, będę miał ok. kwadransa, może 20 minut (kurier jest znajomym
> znajomego) ale nie chcę przeginać. Wiem już że memtest da radę choćby raz,
> dwa zapuścić lepsze to niż nic. Może macie jakieś inne propozycje
> software? Najlepiej jakby dało się to zbootować z CD-ROMU lub pendrive'a.
Odpal system, puść 3Dmarka 2001 i w razie błędów jest szansa że się wywali.
Teraz pytanie czy to nowy komp, używany np. z allegro czy np. z serwisu ??
Sam memtest to szkoda czasu, ja podmieniłem sobie w lapku pamięci i zanim
dałem instal systemu dałem memtesta, wszystko OK po 30 min mielenia ale już
windows nie dał się nabrać i na koniec wywalił memory fail :)
--
www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową.
-
16. Data: 2012-03-14 12:31:52
Temat: Re: szybka diagnostyka?
Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>
Dnia 2012-03-14, o godz. 12:26:56
"Chris" <s...@s...net> napisał(a):
> To czy poczeka zależy od kuriera tak samo jak z otwarciem paczki,
> standardowa procedura jest taka że nie czeka i nie ma prawa odbiorca
> otwrzyć paczki przed odebraniem przesyłi. Po odebraniu może sobie
Ależ oczywiście. Ale poczeka jak się powie. To też ludzie.
> otwierać i marudzić ile chce. Druga sprawa jest taka że jak masz
> stałe odbiory paczek to kurierzy inaczej do tego podchodzą, można
> otwierać ale to tylko na zasadzie znajomości z kurierem. U mnie na
> dziale w firmie dziennie odbiera się ok 200 paczek i nie ma z tym
> problemu ale zależy to też czasami od kuriera i firmy spedycyjnej.
U mnie przy paru tygodniowo też nie ma z tym problemu. jak pisałem -
problem jest z małymi nieznanymi firmami zatrudniającymi młodych
gniewnych.
> Poczty nie otworzysz ale już UPS,GLS, DHL bez problemu .... a
> protokoły uszkodzenbia potrafią napisać nawet spokojnie na drugi
> dzień ich towali czy jest protokuł czy nie.
Ja wolę przy swojej skali od ręki bez kolejnych telefonów.
> haha widzę doświadczenia z asusem :) ps. jaka firma może
> współpracujemy :)
Raczej nie - nie zajmuję się sprzedażą sprzętu desktopowego. A serwis
Asusa jest po prostu znany ze swoich przekrętów. ;-)
Zdrówko
-
17. Data: 2012-03-14 12:33:12
Temat: Re: szybka diagnostyka?
Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>
Dnia 2012-03-14, o godz. 12:51:12
Krystek <k...@u...pl> napisał(a):
> Chris wrote:
> >>> Na pewno nie poczeka :) a reklamacje można złożyć o ile są
> >>> widoczne uszkodzenia zewnętrzne paczki ...
>
> Chłopaki, będę miał ok. kwadransa, może 20 minut (kurier jest
> znajomym znajomego) ale nie chcę przeginać. Wiem już że memtest da
> radę choćby raz, dwa zapuścić lepsze to niż nic. Może macie jakieś
> inne propozycje software? Najlepiej jakby dało się to zbootować z
> CD-ROMU lub pendrive'a.
Puść jakąś dystrybucję Linuxa z płyty/USB. Jak się załaduje
bezproblemowo to jest duża szansa że sprzęt jest OK. Choć pewny nijak
nie będziesz bo same testy pamięci potrwają dłużej.
Zdrówko
-
18. Data: 2012-03-14 12:40:14
Temat: Re: szybka diagnostyka?
Od: "Chris" <s...@s...net>
Maciek Babcia Dobosz nabazgrał(a):
> Dnia 2012-03-14, o godz. 12:26:56
> "Chris" <s...@s...net> napisał(a):
>> To czy poczeka zależy od kuriera tak samo jak z otwarciem paczki,
>> standardowa procedura jest taka że nie czeka i nie ma prawa odbiorca
>> otwrzyć paczki przed odebraniem przesyłi. Po odebraniu może sobie
> Ależ oczywiście. Ale poczeka jak się powie. To też ludzie.
w 99% ale trafi się czasami jakiś baran, mamy takiego jednego ale on tylko
odbiera znnego działu .... jak były mrozy po -30 o mało nie dostał wpierdolu
bo sobie otwiera drzwi na zewnątrz i blokuje jakimś kartonikiem a w tym
czasie ładuje paczki z wózka a drzwi otwarte i piździ jak w kieleckim w
środku firmy ale jemu nie chce się zadzwonić domofonem a na próbę rozmowy
żeby zamykał bo i tak mu się otworzy odpowiedz "to sobie załóżcie kurtki"
jebany cfel .. :)
>> otwierać i marudzić ile chce. Druga sprawa jest taka że jak masz
>> stałe odbiory paczek to kurierzy inaczej do tego podchodzą, można
>> otwierać ale to tylko na zasadzie znajomości z kurierem. U mnie na
>> dziale w firmie dziennie odbiera się ok 200 paczek i nie ma z tym
>> problemu ale zależy to też czasami od kuriera i firmy spedycyjnej.
> U mnie przy paru tygodniowo też nie ma z tym problemu. jak pisałem -
> problem jest z małymi nieznanymi firmami zatrudniającymi młodych
> gniewnych.
Poczekają bo dostają kasę za DORĘCZENIE a nie dowiezienie :)
>> Poczty nie otworzysz ale już UPS,GLS, DHL bez problemu .... a
>> protokoły uszkodzenbia potrafią napisać nawet spokojnie na drugi
>> dzień ich towali czy jest protokuł czy nie.
> Ja wolę przy swojej skali od ręki bez kolejnych telefonów.
U nas Ci sami są codziennie więc nie ma z tym problemu
>> haha widzę doświadczenia z asusem :) ps. jaka firma może
>> współpracujemy :)
> Raczej nie - nie zajmuję się sprzedażą sprzętu desktopowego. A serwis
> Asusa jest po prostu znany ze swoich przekrętów. ;-)
A czy ja mówię że tylko deskotopy sprzedajemy :)
--
www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową.
-
19. Data: 2012-03-14 12:45:47
Temat: Re: szybka diagnostyka?
Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl>
Dnia 14-03-2012 o 12:51:12 Krystek <k...@u...pl> napisał(a):
> Chris wrote:
>>>> Na pewno nie poczeka :) a reklamacje można złożyć o ile są widoczne
>>>> uszkodzenia zewnętrzne paczki ...
>
> Chłopaki, będę miał ok. kwadransa, może 20 minut (kurier jest znajomym
> znajomego) ale nie chcę przeginać. Wiem już że memtest da radę choćby
> raz, dwa zapuścić lepsze to niż nic. Może macie jakieś inne propozycje
> software? Najlepiej jakby dało się to zbootować z CD-ROMU lub pendrive'a.
Jakiś LiveCD z linuksem? Albo Hiren's BootCD a na nim Windows miniPE i
kilka programów do testowania (np. Prime95)
--
Brak sygnaturki.
-
20. Data: 2012-03-14 13:07:50
Temat: Re: szybka diagnostyka?
Od: " Gil" <g...@g...pl>
Krystek <k...@u...pl> napisał(a):
> Chłopaki, będę miał ok. kwadransa, może 20 minut (kurier jest znajomym
> znajomego) ale nie chcę przeginać. Wiem już że memtest da radę choćby
> raz, dwa zapuścić lepsze to niż nic. Może macie jakieś inne propozycje
> software? Najlepiej jakby dało się to zbootować z CD-ROMU lub pendrive'a.
>
> Krystian
No ale jakby coś nie działało to przecież musisz napisac reklamację,
skontaktować się ze sprzedawcą. Kurier przecież musi przecież zarejestrować to
jako nową przesyłkę. Ponadto może się okazać, że odesłałeś dobry sprzęt.
Chyba nie ma co kurierowi czekać. Masz chyba i tak 99,9% szans, że wszystko
będzie OK.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/