eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetszybka diagnostyka?Re: szybka diagnostyka?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipa
    rtners.pl!not-for-mail
    From: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: szybka diagnostyka?
    Date: Wed, 14 Mar 2012 12:15:47 +0100
    Organization: GTS Energis
    Lines: 25
    Message-ID: <20120314121547.1d0a6b95@babcia-workstation>
    References: <4f606596$0$1595$c3e8da3$f017e9df@news.astraweb.com>
    <jjpqk1$gog$1@inews.gazeta.pl>
    <20120314114853.035adc67@babcia-workstation>
    <jjpu0d$9lk$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 217.153.152.74
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1331723745 9680 217.153.152.74 (14 Mar 2012 11:15:45 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 14 Mar 2012 11:15:45 GMT
    X-Newsreader: Claws Mail 3.7.2 (GTK+ 2.18.3; x86_64-pc-linux-gnu)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1209383
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 2012-03-14, o godz. 12:04:44
    "Chris" <s...@s...net> napisał(a):

    > Tak ale nigdzie nbie było napisane że toi sprzęt po serwisie :)

    Nigdzie też nie jest napisane że to jest zakup. Twórca wątku napisał
    "Będę odbierał sprzęt od kuriera" co nijak nie sugeruje że był to zakup
    i ma 10 dni.

    > Na pewno nie poczeka :) a reklamacje można złożyć o ile są widoczne
    > uszkodzenia zewnętrzne paczki ...

    Poczeka - tylko trzeba mu to jasno powiedzieć. Ci którzy do mnie
    przyjeżdżają ze mnie czekają aż otworzę i sprawdzę
    zawartość - zwłaszcza jeśli coś jest używane. Czasami nie chcą ale
    wtedy telefon do centrali czyni cuda. Najwięcej problemów jest z małymi
    firemkami kurierskimi ale tych tez da się utemperować. W ten sposób np.
    od ręki stwierdziłem jakiś 1-2 miesiące temu że w paczce z serwisu
    Asusa z Koszalina (Pozdrowienia za wmawianie zalania każdego sprzętu
    którego nie chcą naprawić! ;-) ) brak jest zasilacza wysłanego razem z
    laptokiem. Reklamacja z potwierdzeniem kuriera i kilka dni później
    miałem nowy zasilacz bo poprzedni nie wiadomo gdzie był.

    Zdrówko

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: