eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetszybka diagnostyka?Re: szybka diagnostyka?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Chris" <s...@s...net>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: szybka diagnostyka?
    Date: Wed, 14 Mar 2012 12:26:56 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 42
    Message-ID: <jjpva2$8g1$1@inews.gazeta.pl>
    References: <4f606596$0$1595$c3e8da3$f017e9df@news.astraweb.com><jjpqk1$gog$...@i...g
    azeta.pl><20120314114853.035adc67@babcia-workstation><jjpu0d$9lk$1@inews.
    gazeta.pl> <20120314121547.1d0a6b95@babcia-workstation>
    NNTP-Posting-Host: 194.56.211.10
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1331724418 8705 194.56.211.10 (14 Mar 2012 11:26:58 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 14 Mar 2012 11:26:58 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6090
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-User: actchris
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1209384
    [ ukryj nagłówki ]

    Maciek Babcia Dobosz nabazgrał(a):

    > Dnia 2012-03-14, o godz. 12:04:44
    > "Chris" <s...@s...net> napisał(a):
    >> Tak ale nigdzie nbie było napisane że toi sprzęt po serwisie :)
    > Nigdzie też nie jest napisane że to jest zakup. Twórca wątku napisał
    > "Będę odbierał sprzęt od kuriera" co nijak nie sugeruje że był to zakup
    > i ma 10 dni.

    Nijak ...

    >> Na pewno nie poczeka :) a reklamacje można złożyć o ile są widoczne
    >> uszkodzenia zewnętrzne paczki ...
    > Poczeka - tylko trzeba mu to jasno powiedzieć. Ci którzy do mnie
    > przyjeżdżają ze mnie czekają aż otworzę i sprawdzę
    > zawartość - zwłaszcza jeśli coś jest używane. Czasami nie chcą ale
    > wtedy telefon do centrali czyni cuda. Najwięcej problemów jest z małymi
    > firemkami kurierskimi ale tych tez da się utemperować. W ten sposób np.
    > od ręki stwierdziłem jakiś 1-2 miesiące temu że w paczce z serwisu
    > Asusa z Koszalina (Pozdrowienia za wmawianie zalania każdego sprzętu
    > którego nie chcą naprawić! ;-) ) brak jest zasilacza wysłanego razem z
    > laptokiem. Reklamacja z potwierdzeniem kuriera i kilka dni później
    > miałem nowy zasilacz bo poprzedni nie wiadomo gdzie był.

    To czy poczeka zależy od kuriera tak samo jak z otwarciem paczki,
    standardowa procedura jest taka że nie czeka i nie ma prawa odbiorca otwrzyć
    paczki przed odebraniem przesyłi. Po odebraniu może sobie otwierać i
    marudzić ile chce. Druga sprawa jest taka że jak masz stałe odbiory paczek
    to kurierzy inaczej do tego podchodzą, można otwierać ale to tylko na
    zasadzie znajomości z kurierem. U mnie na dziale w firmie dziennie odbiera
    się ok 200 paczek i nie ma z tym problemu ale zależy to też czasami od
    kuriera i firmy spedycyjnej. Poczty nie otworzysz ale już UPS,GLS, DHL bez
    problemu .... a protokoły uszkodzenbia potrafią napisać nawet spokojnie na
    drugi dzień ich towali czy jest protokuł czy nie.


    haha widzę doświadczenia z asusem :) ps. jaka firma może współpracujemy :)

    --
    www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
    www.automo.pl - Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: