  • 31. Data: 2009-12-15 10:21:48
    Temat: Re: szukam urządzenia
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <B...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:hg7non$fde$2@polsl.pl...
    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Nic przeciwnego nie pisałem.

    >Tylko że dla niektórych "wzmacniacz" oznacza "dowolny wzmacniacz".

    Po raz kolejny wyrażę opinię, że to iż ktoś nie rozumie tego co pisz lub
    czyta, to jest wyłącznie jego problem, nie mój.

    > Są takie, które mają wejście cyfrowe, a nie mają dekodera? :-O

    >No nie, ale są takie, które nie mają ani tego, ani tego.

    Oczywiście.
    Sam mam takowy.
    Ma nawet dźwięk przestrzenny DolbySorround, ale wszystko zrealizowane na
    wejściach analogowych.

    >Kiedyś też były (ale nie wiem czy jeszcze są dostępne) same dekodery, które
    >się włącza między wyjście cyfrowe a analogowe wejścia wzmacniacza. Bodajże
    >Technics robił coś takiego.

    No i to jest jakaś alternatywa.
    Ale raczej ciężka do zdobycia i niekoniecznie tania.
    Już prędzej warto byłoby kupić jakieś głośniki z wbudowanym dekoderem.

  • 32. Data: 2009-12-15 10:34:21
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Po raz kolejny wyrażę opinię, że to iż ktoś nie rozumie tego co pisz lub
    > czyta, to jest wyłącznie jego problem, nie mój.

    No a ja właśnie uważam, że jeśli się pisze w sposób pozostawiający pewną
    swobodę interpretacji, to należy się liczyć z innym zrozumieniem przez
    czytającego, niż zakładał piszący.

    Wracając do kwestii wzmacniacza. Owszem istnieje wzmacniacz, który
    zapewnia przejście z sygnału cyfrowego na analogowy. Tylko że ktoś
    przyniesie jakąś Diorę sprzed 20 lat, powie "wzmacniacz" i będzie to
    prawda, ale z konwersji sygnału nici...

    > Ma nawet dźwięk przestrzenny DolbySorround, ale wszystko zrealizowane na
    > wejściach analogowych.

    No bo analogowe wejścia chyba nie pozwalają na więcej.

    > Ale raczej ciężka do zdobycia i niekoniecznie tania.

    Dlatego pisałem, że nie wiem, czy jeszcze są dostępne.

    > Już prędzej warto byłoby kupić jakieś głośniki z wbudowanym dekoderem.

    I wymienić głośniki na lepsze... ;-)

  • 33. Data: 2009-12-15 11:15:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <B...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:hg7ond$h4j$1@polsl.pl...
> [...]

    >No a ja właśnie uważam, że jeśli się pisze w sposób pozostawiający pewną
    >swobodę interpretacji, to należy się liczyć z innym zrozumieniem przez

    Wiem, że można pisać bardziej idiotoodpornie, ale nie chce mi się, wolę
    wysłać idiotów na leczenie.
    Nikt normalny nie będzie zakładał, że radziłem wykorzystanie wzmacniacza nie
    posiadającego wejścia optycznego w celu podłączenia dźwięku po optyku.

> [...]
    >Diorę sprzed 20 lat, powie "wzmacniacz" i będzie to prawda, ale z konwersji

    A to już nie mój problem, nigdy nie żądałem od nikogo nie używania mózgu.
    A w pewnej dyskusji sprzed kilku dni, zachęcałem do czegoś dokładnie
    odwrotnego.
    Też się kilku bulwersowało, że im myśleć każę.

    > Ma nawet dźwięk przestrzenny DolbySorround, ale wszystko zrealizowane na
    > wejściach analogowych.

    >No bo analogowe wejścia chyba nie pozwalają na więcej.

    Ano.

    > Już prędzej warto byłoby kupić jakieś głośniki z wbudowanym dekoderem.

    >I wymienić głośniki na lepsze... ;-)

    Zależy od potrzeb.
    Jest duża szansa, że i tak będą lepsze od tego co jest w tv, do którego jak
    zrozumiałem miało iść to podłączenie.

  • 34. Data: 2009-12-15 13:23:15
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Leszek pisze:

    > W jednej z recenzji jako wada został wymieniony wentylator. Czy jest
    > głośny? Czy poziom hałasu nie jest wyższy niż w przypadku dekodera N-ki?
    Tez mnie interesuje to urzadzenie i na jakis zagraniczncyh forach
    znalazlem info o dosteponosci modulu do pasywnego chlodzenia tegoz.
    Najglosniejsza podobno byla pierwsza partia tegoz, pozniejsze wraz ze
    zmian a firmware byly podobno cichsze. Instalacja HDD znacznei podnosila
    poziom glosnosci ale wyjsciem jest zew, HDD na USB...

    --
    Qlfon, Lublin - w końcu:)

  • 35. Data: 2009-12-15 13:34:10
    Od: "Marek" <k...@O...onet.pl>

    > ROTFL !!!
    > Nie mogę - znowu chciałeś błysnąć (tak jak przy dekoderach za 0 zł) ale
    > udało Ci się odwrotnie. ;-)
    > Musisz trochę się zastanawiać, zanim oddasz sie swojej grafomanii.
    >
    > A wracając do sedna: Twoim zdaniem to co to niby jest amplituner, że on
    > jest ok, a wzmacniacz be?
    > Bo napisałem nazwę po polsku?
    > No to może być i amplifier. ;-)

    Jeden z wielu:
    http://www.amazon.com/Digital-Optical-Toslink-Coaxia
    l-Converter/dp/B000I98ZQY

    Pozdrawiam,
    Marek

  • 36. Data: 2009-12-15 14:01:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marek" <k...@O...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > Jeden z wielu:
    > http://www.amazon.com/Digital-Optical-Toslink-Coaxia
    l-Converter/dp/B000I98ZQY

    Wątpię żeby chodzilo o konwersję na sygnał cyfrowy......

  • 37. Data: 2009-12-15 15:30:54
    Od: Leszek <l...@p...onet.pl>

    Qlfon pisze:

> [...]
    > zmian a firmware byly podobno cichsze. Instalacja HDD znacznei podnosila
    > poziom glosnosci ale wyjsciem jest zew, HDD na USB...

    na tej stronie zamówisz z pasywnym chłodzeniem:
    http://www.itsklep.pl/product-pol-2957-ODTWARZACZ-Xt
    reamer-SILENT.html

    znalazłem też gdzieś z możliwością zamontowania dysku w przyzwoitej
    cenie (+ około 200 zł za 500 GB), ale nie mogę odszukać

    osobiście rozważam jednak QNAP NMP-1000 -

    bardzo proszę pilnie o kilka opinii na temat tego właśnie modelu,

  • 38. Data: 2009-12-15 17:13:25
    Od: Leszek <l...@p...onet.pl>

    Leszek pisze:

> [...]
    >
    > znalazłem też gdzieś z możliwością zamontowania dysku w przyzwoitej
    > cenie (+ około 200 zł za 500 GB), ale nie mogę odszukać

    znalazłem:

    http://www.humanmedia.pl/ceny.html?2